Healing iFokus

Healing

Läst 483 ggr
Nosen
0

Min plånbok är borta

Någon som känner vart min plånbok är?

Den är liten och svart. Hård och det är egentligen en korthållare som man viker upp och har kort i. Jag hade mitt legg, kontokort och lösa pengar i den.

Minns att jag senast hade den 12 augusti när jag skänkte några slantar i bössan på katthemmet. Sedan dess är den borta :(

frodig
0

Jag provade och fick upp en bild av att den kilat in sig mellan en vägg och bänk/trälåda/hylla på katthemmet. Och att den ramlat ner där när du var på katthemmet den 12 aug.

Jag får inte till mig att någon tagit den, så om du inte letat på tänkbara trillaur-ställen på katthemmet så kan det vara värt ett försök.

Det känns som att du är en ordningssam person, så jag tror inte du brukar "slarva" bort saker.

Lycka till nu!

Jag var in på din blogg föresten och vilka fina naturbilder du lagt upp. Sen var det gulligt med den söta stjärnan som följde en när man skrollade. Jag tycker mycket om stjärnor Glad.

Andina
0

Jag är urusel på borttappat. Jag ser bara nå'n slags 'ficka' e dyl - i kläder eller väska. Mörkt - kanske mörk färg. Och så ser jag en plastkasse hela tiden…  Säger det i alla fall, trots att jag inte kan så'nt. ;)

Du har redan fått och du kommer säkert att få flera bra tips som kan leda dig till plånboken!

Håller tummarna för att du hittar din plånbok snart!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

Håller tummarna att du hittar din plånbok.

Nosen
0

#1 Jag ska till katthemmet någon dag och kolla. Jag tänker att om någon hittat den där så borde de vara snälla och höra av sig, Men eftersom ingen hört av sig så kanske den ligger gömd på något vis. Bra tips! Det är sant att jag inte brukar slarva bort saker, karln min slarvar bort dagligen, jag är den som vet vart allt är, haha ;) Men nu blev det till slut min tur att slarva bort…

Kul att du var in på bloggen, välkommen in igen :D

#2 Det kan stämma, jag har haft med min plånboken till jobbet i min svarta väska varje dag innan. Har haft lunchlådan i en plastkasse i väskan också. Plånboken kan ju ha hamnat i plastkassen av misstag.. kanske slängd då :(

ska spärra kontokortet idag i alla fall för säkerhets skull.

frodig
0

Okej, hoppas den dyker upp nu Glad!