Healing iFokus

Healing

Läst 465 ggr
Angie9130
0

Healing önskas

Har så otroligt mycket negativt som pågår i mitt liv just nu och jag känner mig helt tömd på energi.

Är det någon av er fina människor här inne som har tid och möjlighet att hjälpa mig?

Kram Angie

"When life gives you a hundred reasons to cry

Show life you have a thousand reasons to smile"

[GunillaF]
0

Om du vill kan jag skicka vid midnatt. Har besök så jag har inte någon möjlighet tidigare.

storlappen
0

jag kan skicka 18.00Glad

Andina
0

(Här trodde jag att jag redan skrivit… men se, det hade jag tydligen inte…)

Jag hoppas att den jobbiga fasen vänder för dig nu snart - för vänder det gör den. Känner du dig dränerad och låg, passa på då att vila och ta det lugnt med dig själv, så mycket du bara kan. Så laddar du krafter igen.

Skickar lugn och styrka till dig sent ikväll!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
0

Hej Angie! Jag ser att du redan fått några doser Healing av Gunilla och Storlappen, och hoppas du vaknar idag och känner dig lite bättre till mods.

Andinas kloka ord och rådet att vila mycket nu är väl värda att ta fasta på.

Jag tar med dig i min "morgonbön" snart här och ber om lugn och tillförsikt till dig!

Angie9130
3

Tack alla:)

Känner mig lite bättre och Andina, jag ska försöka "ladda" så mycket jag bara kan, men som sagt det är tufft och jag märkte i helgen att jag har många "energitjuvar" runt mig. Jag måste börja prioritera bättre och ta hand om mig själv först. Men det är svårt, vill ju finnas till för alla. Sån har jag alltid varit.

Tack än en gång för fina ord och tankar, dom värmer massor:)

Kram

"When life gives you a hundred reasons to cry

Show life you have a thousand reasons to smile"

storlappen
1

Det tar tid att förändra sig.Glad