Måndag 27:e augusti

God morgon rore och alla som kommer!
Vaknat till en höstlik morgon, blåser och är bara 9,5 grader.
Ha en fin första arbetsdag rore!
En fin början på veckan önskar jag alla healers
Tack Toyan :)
God morgon på er !
Tufft att börja jobba alltid lika segt men hoppas dagen blir bra ändå rore.
Kallt va det här också klar höstluft och bara en 6 - 7 grader på morgonen men nu stiger det lite.
Ha en fin dag på er 
godmorgon alla, då börjar plugget på allvar nu XD
ha en bra dag. tack för fina bilder här inne idag
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
God morgon alla fina.
Har precis skickat iväg yngsta dottern med fullastad ryggsäck. De ska ut och vandra och paddla kanot med klassen i två dagar så det blev ju en del saker.
Ha en fin dag alla.
Go'Morron Rore och alla andra!
Tack igen, för härliga bilder - mina ögon fägras som vanligt här! 
Regn o rusk nu på morgonen igen. Men ser att det ska lätta fram på dagen och solen ska hitta hit igen. Skönt! Väderprognoserna har inte varit särskilt träffsäkra denna sommar - men nu vill jag gärna tro på långtidsprognosen! För den lovar mestadels sol och sommar med temperaturer upp till 20-12 grader! Och nätterna ska inte bli så 'kylslagna' heller! Så nu får vädersiarna ha rätt, tycker jag!
Kökskranen har havererat totalt idag… Så måste införskaffa en ny. Tyvärr har jag ju tummen mitt i hand' när det gäller praktikaliteter… Det kan väl inte vara så svårt att byta kran? Eller…? Det borde jag väl klara själv…? Vet att det finns många händiga människor här inne. 
Ha en fin dag med arbets- och skolstarter, och kanotpaddlande barn (vad härligt det låter)! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon på er Alla som tittar in här!
Idag ligger verkligen sensommaren och hösten i luften här i tråden. Lycka till alla ni som "börjar på en ny kula" idag.
Era bilder är så underbara och glad blir jag när jag ser dom
.
Här blir det fortsatt rumsterande i skrymslen och vrår, och varje morgon vaknar jag med ytterligare en sak som behöver flyttas om och ändras på. Snacka om "bollar som är i rullning".
Nån kran behöver jag inte byta, men handfatsavloppet ska rensas, och det gäller att få det tätt igen när man skruvat isär.
Sol i sinnet och lätta steg önskar jag er i dagens bestyr
!
Godmorgon alla!
I dag är det strålande väder, solen skiner även om det börjar bli lite kyligare ute.
#0 Ha det så bra första arbetsdagen Rore! #5 Ha det bra på plugget Power!
Hoppas ni alla får en bra start på veckan! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon alla fina :)
Hoppas ni får en underbar dag
Kram
"When life gives you a hundred reasons to cry
Show life you have a thousand reasons to smile"