Godmorgon 24 aug
Godmorgon på er
!
Efter gårdagens arbetsdag i förrådet önskade jag mig en riktigt djup lång sömnnatt. Men det kan man inte säga att det blev. Fast djupt har jag sovit, när jag sovit.
Förrådet är som en dröm nu, och jag är så glad för det.
När jag kom in därifrån på senheten tänkte jag att jag skulle kika in hos er en kortis. Och det var u trevligt som vanligt.
Sen fick jag förslag på att uppdatera mitt program på datorn, och ja visst det vore bra. Men oj, det har ju hållit på och jobbat halva natten
. Jag visste ju det nånstans men tänkte mig inte för.
Så hackmat är väl en bra beskrivning av min natt här
.
Trots det, nu sitter jag iallafall här med en redig mugg gott kaffe, så allt ordnar sig!
Jag hoppas ni haft en lugn och intressant natt. Drömt nått fint kanske.
Jag vill iallafall bjuda på ett av alla timmerhus jag bekantat mig med i sommar. Det står i Sorsele.
God morgo Frodig. God morgon alla andra som kikar i i dag.
Vilket fint hus. Visst är det otroligt vad fina hus det finns!
Solen skiner hos mig idag. Synd att det är så kallt i luften bara. Ett par grader varmt i natt bara.
Ha en riktigt fin Fredag alla healers.
God morgon till dig också Indiania.
Härlig "gång" som jag känner att jag vill gå i för att se efter vad som finns längst där borta!
Godmorgon Gunilla också, vi skrev samtidigt.
Längst borta i gången står det en guldstaty!
Kortet är taget på Läckö!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon på er!
Jag har sovit tungt i natt och ser fram emot en sovmorgon i morgon.
Idag hoppas jag på sol (det har inte regnat än…) och en effektiv dag på jobbet. "Smekmånaden" på jobbet, dvs att ta det lite lugnt efter semestern slutade för två veckor sedan, lider mot sitt slut. Jag hr fått undan en del som jag inte hann före semestern så nu är det dags att lägga på ett kol och få det gjort innan en massa nytt trillar in!
Ha en bra dag! 
Godmorgon på er Indiania och Gunilla!
Vilken härlig gång, och lång. Den blir jag också sugen på att gå igenom. Det är nog nått djupt genetiskt att vilja utforska möjligheter som lockar oss, med vägar som försvinner bakom en krök, eller som här en gång man inte ser vart den tar vägen
.
Jag saknar mina katter fortfarande. Mysigt att du blev väck av er fina misse Indiania. Det är så trevligt när man vaknar när dom finns där.
Tänk att det är så kallt hos dig Gunilla. Härligt att du får sol på dig idag då. Håller med dig om att det finns många fina hus runtom. Den här sommaren har jag sett framför allt många timmerhus som gjort mig glad
.
Godmorgon på dig också Torahzen!
Det har inte regnat här än heller, så jag hoppas också på sol.
Lycka till med dina ambitioner för dagens arbete, det är ju så härligt när man känner att man lyckats med att få till det.
Sen får du förhoppningsvis en fin fredagkväll med nått trevligt ledigt för dig 
God morgon alla. Här står regnet som spön i backen och det ser inte ut att bli någon ljusning.
Hemma igen efter ett par dagar i stockholm. Vi var inne i City och jag måste säga att jag blev orerhört överraskad. Där kom det män på kryckor och unga flickor som satt och tiggde pengar. Jag trodde nästan jag hade hamnat någonannanstans, det var riktigt obehagligt, när det kom en haltande man emot mig och sa please help me med en burk utsträckt i ena handen och bad om pengar. Jag blev så stressad så jag fann mig inte, utan slank undan och gick vidare i djupa funderingar. Hur har det blivit så här.
Eller har det varit så här en längre tid och vi inte märker av det som bor i de mindre städerna.
Christians vernissage gick bra och det var mycket folk.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Go' morgon! Vilken vacker stuga, oh som Gunilla villa jag gå in i gången och se var den bjuder på ;) Idag skiner solen, känns som hösten är på väg. Lite tidigt även om jag älskar hösten. Ska försöka få plocka och städa lite idag och när sonen slutar för dagen vid 13.30 bär det av till Göteborg o en helg med mamma. Maken ska springa midnattsloppet och vi andra ska mysa med mamma/ mormor. Ha en fin dag & helg alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God morgon!
Vilket fint litet hus frodig.
Hoppas du har möjlighet att vila under dagen och sover bättre kommande natt.
En mulen kylig morgon här, är ledig från jobbet, skönt att ta det lugnt på morgonen.
Ha en bra dag allihopa
Godmorgon Chakra, Majlar och Skogshumbla!
Tur att du känner dig nöjd med jobbhelg Chakra. Men vad skymtar jag på din bild? Är det en "höststädare" där som väntar på jobb
?
Majlar, jag känner igen det där med "lemlästade tiggare" och känner också obehag när jag ser dom, för jag vet inte vad det står för. "Äkta vara eller lurendrejeri".
Roligt att det gick bra med vernisaget . Ha det nu gott hemmavid trots regnet!
Du har tur du Skogshumblan som får sol på näsan idag
. Det låter mycket trevligt med helgen tillsammans med Mammorna. (Och du, låt den finurliga Jungfrun ordna till det där hemma innan du far
).
Tack Toyan och godmorgon på dig
!
Jo, jag får nog varva dagens bestyr med vila mellan varven. Och visst är det skönt att ta det lugnt på morgnarna.
Kul att ni också uppskattar det fina lilla huset. Jag skulle liksom vilja boa in mig där.
God Morgon !
Har inte läst tråden så noga och hoppas jag inte missar något,svänger in och önskar er alla en skön dag och tackar för fina bilder som ni bjuder på.
Försöker hålla mig från datorn,har suttit galet nu igen och ryggen den skriker låt bli så jag måste göra andra rörelser och låta datorn få damma lite för sig själv,men lite måste man ju titta in i allafall och har satt Wolf i arbete att ge healing så nu börjar den så sakteliga bli lite mer medgörlig.
Ha en finemangs dag allihop 
Godmorgon Wellma! Fint att du tittar in en kortis, men också fint att du lyssnar på kroppen och låter datorn vila, och Wellma också
!
Jag önskar dig en bra och fin dag!
Hej och godmorgon på er!
Här var det verkligen fullrulle.
Åhh, vilket utomordentligt charmigt hus Frodig.
Indiania! Din gång är också nått alldeles extra. Den väcker nyfikenheten inom mig.
Här över skiner solen idag, men det är lite små kallt i luften. Anar hösten och jag som inte ens är riktigt klar med min sommar semester
.
Nu sitter jag och inväntar fika främmande,, längtar efter att få tjattra lite.
Go'Morron på förmiddan allihop!
Har sovit som en stock inatt. Med några avbrott av bl a katten som än en gång kommer in för att visa sitt kap hon gjort i mössens skog… Men för första gången på många nätter nu har jag sooooovit länge och tungt totalt i alla fall.
Tack än en gång för hur vackra bilder som helst! Jag förlorar mig helt i dem! 
Bidra med hjälp bara där det känns rätt och riktigt. Triggas dåligt samvete igång när man inte ger nå't - då brukar det oftast vara syftet också (från tiggaren).
Var rädda om ryggar - ja både hela kroppen och själen - allihop! Och gör fredagen till en myyyysig fredag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon Rore och Andina!
Minns just att det visst var nån annan här som pysslar med förrådet. Och nu ser jag, det är ju du Chakra. Kul sysselsättning eller hur
?
Och ni allesammans här. Det är helt uppenbart att ni är väldigt duktiga på energier allihopa. Dom bilder ni förmedlar, både i bild och ord är så fulla av den varan. Som nu när du Rore lägger till grinden i raden av intryck som sätter igång våra tankeslingor. Det är riktigt roligt och härligt
.
Jag tänker absolut göra denna fredag till en mysdag Andina. Och ryggens arbete kompletterar jag med yoga så den får alla pusselbitar den behöver för att må bra. Och min kropp gillar verkligen fysiskt arbete, det är väl för att balansera den där rackarns knoppen som hela tiden håller på och tossar sig
.
#18 Skönt att få ordning. Jag har en gäststuga som jag håller på att skärma av och göra i ordning en förrådsdel i
Några saker har man alltid som är svåra att göra sig av med. Det tar lite tid att släppa taget om dem.
Det får mig att tänka på balans, igen!
Om man delar en gäststuga i förråd och gästdel då bode det ju bli balans mellan lagerhållning och färsk input
!!
#20 Klok tanke