Healing iFokus

Healing

Läst 462 ggr
[GunillaF]
2

God morgon 22:a Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En riktigt solig och fin dag idag när jag drog upp rullgardinen. Hoppas det är lika fint hos er.

Ha det gott alla healers!Glad

[Chakra]
2

Godmorgon!

Ser ganska fint ut hos mig också. Solen får gärna skina idag!Glad

Foto från "grannbyn" igår kväll.

Indiania
2

Godmorgon Gunilla och Chakra och ni som kommer! Glad

Här tittade solen nyss fram, den leker kurragömma i dag.I dag skall jag klippa mig, så det blir en cykeltur till stan.

Ha en härlig onsdag på er! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
0

Godmorgon allesammans Skrattande!

Tack för fina bilderna alla tre. Jag ska också klippa mig idag, verkligen välbehövligt efter sommaren. Men vet ni att det fina vattnet i norra inlandet har räddat mitt hår en extra månad denna sommar.

Här är det regn, och ingen ljusning syns på himlen. Hur ska det gå med min cykeltur tro?

Ha en nöjsam mittiveckandag alla goa healers Kyss!

Andina
0

Go'Morron på eftermiddan alla fina!

Tackar för helt härliga bilder igen! Kyss

Smiter in helt kort för att smita ut lika snabbt igen. Men vill önska er alla en god fortsättning på dagen!

Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
0

God eftermiddag! Här är första dagen i "nollan" avklarad för sonen, jag har lite svårt att förstå att han redan är sex år…men jag antar att de bara är att hänga med för växer upp lär de ju göra vare sig jag vill eller ej… Regnet har vräkt ner hela dagen och snart borde vattnet i molnen ta slut tycker jag;) Ha en fortsatt fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

wellma
0

God Eftermiddag i tråden !

Lite sent för god morgon men jag önskar er alla en fortsatt fin dag och snart ska jag lägga mig och läsa en bok som jag inte läst på många år men ser fram mot att läsa den igen.Shamanens väg av Michael Harner som fick mig att känna vilken väg som för mig var rätt och det blev Shamanens.

Ha en underbart fin eftermiddag och afton Glad

Skogshumblan
0

Wellma, låter intressant, tackar för tipset!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
0

Gokväll på er!

Det blev en regnig cykeltur till frissan idag, men nu är håret rensat från trasseltoppar, så det var det värt.

Men oj så kort det känns när fyra centimeter försvinner Förvånad!

Det var häftigt minns jag när barnen började i sexårsverksamheten, och visst kändes dom stora. Förstår din känsla Skogshumblan. Man får njuta av det som är speciellt för varje ålder barnen kommer in i.

Och du Wellma, hoppas du haft en trevlig läsestund tillsammans med Shamanens väg. Det var ett bra tag sedan jag läste den också.

Nu ska jag dricka te för ovanlighetens skull. Mitt kaffepimplande tar liksom all plats för det mesta Tungan ute.

Indiania
0

#8 Frodig det blev ingen cykeltur för mig heller, promenad med regnjacka och paraply i stället.

Tycker som du att det var skönt att få håret lite kortare.Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
0

Kyss.