Healing iFokus

Healing

Läst 918 ggr
Indiania
3

Hej alla medlemmar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill tacka mina Medarbetare Gunilla, Rore och Andina för den fina tid vi haft tillsammans och hoppas vi fortsätter att talas vid!

Tack alla goa Medlemmar för de tre år jag varit Medarbetare på sajten,tiden går fort och nu har jag inte så mycket mer att bjuda på. Skall bli spännande att se vem som kommer i stället Glad

Så många fina vänner jag fått här genom åren och vill ge er en Bamsekram allesammans! Kyss Vi ses i trådarna!

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
1

Bamse bamse tankekramen från mig, som ju gärna vill hålla fast och kvar dig. Men se det gör jag inte eftersom du så fint lovar att vi ses i trådarna.

Tack för den här tiden och tack för att Du är DuKyss

Indiania
1

Rore nu kom det en liten tår här…..Du är så go! Kyss Tack för du finns!

[rore]
1

Kyss

majlar
1

Gulliga Indiania, tack för ditt engagemang och fina stöd. Blev överraskad av att du slutar som medis. Tur att vi kommer ses i trådarna. Kram

[GunillaF]
1

Tack för ditt medarbetarskap, söta, rara, goa Indiania!

Jag är så glad att ha fått lära känna dig och att du stannar kvar som medlem gör mig överlycklig.

Tack än en gång för ditt fina arbete både framför och bakom kulisserna!

Kram!Kyss

Andina
1

Underbara Indiania! Jag är så glad och tacksam för att ha haft dig som med-medis här på Healing och kommer att sakna dig på den "posten" - mycket! Men blir själaglad av att veta att vi kommer att få se dig här bland trådarna i alla fall!

Många varma kramar till den Goaste Indiania! KyssKyssKyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
1

#3 Kyss Tack för fin bild Rore!

#4 Jag har funderat på detta ett tag Majlar ! Vill tacka dig och vi kommer att synas i trådarna! Kyss Kram

#5 Jag är glad över att få känna dig också Gunilla!Kyss Tack för den fina samvaro vi haft och tack för de fina blommorna, så fina löjtnanthjärtan! Du är en toppensajtvärd det vet du! Kram

#6 Jag blir lite gråtmild när ni är så goa mot mig här inne!Det har varit underbart att ha dig till medis men kära Andina vi ses i trådarna!

Tack för de fina blommorna! Varm kram tillbaka! Kyss

solvinge
1

Tack goa Indiania för all kärlek du sprider och tack även till er andra , jag är säker på att det kommer att kännas bra i fortsättningen  också, det är ju alla som är med här på något sätt som gör den till något speciellt. 

Varm kram till er allaKyss

Indiania
1

Tack Solvinge för dina fina ord!Det är så sant det du skriver!

Kram tillbaka Kyss

frodig
1

Hej Indiania. Jag känner bara att jag blir ledsen Gråter, och överraskad. Men, det går väl över när jag märker att du blir kvar här hos oss.

Som jag sagt förut så känns det tryggt och kärleksfullt att vara här på Healing. Och det förstår jag ju att du, tillsammans med Rore, Andina och vår fina Sajtvärd Gunilla har åstadkommit genom att ni är dom ni är. Och att ni lägger ner mycket jobb bakom kulisserna också.

Jag tycker riktigt mycket bra om dig Indiania Kyss, och är väldigt glad för att du kommer fortsätta göra din röst hörd här.

Och tack för allt arbete du lagt ner för oss alla!

Och Prästkragens budskap är särskilt till dig idag!

Du sprider din visdom där du befinner dig i livet. Precis här och nu är allt perfekt. Du lär ut det du kan, du sprider din visdom.

Indiania
1

#10 Hej Frodig men inte skall du väl bli ledsen, vi träffas ju i trådarna.

Jag instämmer att vår Sajtvärd Gunilla och Rore och Andina är mycket fina och goa vänner.

Jag tycker mycket om dig också Frodig! Kyss så det är ömsesidigt.

Tack för ditt fina budskap, blir mycket berörd! Kram

Vilken vacker bild du visar! Glad

powerofthebass
1

tack , och en stor kram till dig

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Fjäril
1

En stor kram till dig! Fina Indiania!

Så tråkigt att du lämnar, men tur att du är kvar som medlem Kyss

Sajtvärd på Övernaturligt

Indiania
1

#12 Tack Power och en stor varm kram tillbaka till dig! Kyss

#13 Tack fina Fjäril och en stor varm kram tillbaka! Kyss

Skogshumblan
1

Tack goa Indiania för allt du gjort och gett under dina år. Känns gott att du blir kvar i trådarna, varm kram!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
1

Tack själv Indiania, jag ville ge dig en liten gåva som tack för ditt arbete så här på "avslutningsdagen".

Och jodå, jag förstår ju att vi kommer att höras här iallafall Glad.

Läslusen
1

Trots att jag nyligen snurrat in här så känns det konstigt att du "slutar". Så jag blir glad när du säger att du kommer vara kvar i trådarna :-)

[VSK]
1

Är inte så aktiv här, men vill ge Indiania en Kyss för allt arbete genom åren.

Indiania
1

#15 Tack själv Skogshumblan för allt gott du ger! Kyss

Varm kram tillbaka!

#16 Frodig det var en väldigt fin gåva! Ni är alla så fina och goa mot mig! Kyss

#17 Ja det är fint att vara kvar hos er! KyssSkrattande Kram

#18 Hej VSK och Kyss tillbaka! Kram

[Chakra]
1

Har inte hunnit läsa så mycket här idag…

Tack Indiania för den tid du lagt på Healingsajten, och Tack för att du kommer finnas kvarGlad

Indiania
1

Tack själv Chakra! Kyss Vi kommer att ses på sajten! Kram

Toyan
1

Tack du goa Indiania, för allt arbete du lagt ner, för kloka ord och fina bilder. Jätteglad att du fortsätter som medlemGlad

Tack för att du är just..IndianiaKyss

Indiania
1

Tack Toyan, vad glad du gör mig! Kyss Vi ses på sajten! Kram

[Torahzen]
1

Tack för allt du gjort här! Trevligt att du ändå är kvar…!

kram
Tora

Indiania
1

Tack Tora för din fina hälsning och kram tillbaka! Kyss

wellma
1

Vill ge dig en stor kram Indiania även här inne inte bara via PM,du är en underbar person och vi kommer att sakna dig men känner enorm glädje i att du finns kvar med oss alla i trådarna.Stort tack för din  fina insats som Medarbetare.

Varm kram på dig Kyss

Indiania
1

Oj oj Skämsär jag värd allt detta ?Men så klart tackar jag och tar emot din värme!

Varm kram tillbaka Kyss

wellma
1

Du är värd långt mer än så Indiania,en själ som jag känner tacksamhet till på så många olika härliga vis,ödmjuk,ljus,varm du sprider glädje omkring dig som är få förunnat ,det är vår Indiania det värme och kärlek till alla Kyss

lenjon1
1

Du är en fantastiskt fin vän….så oerhört hjälpsam

Ett stort stöd och en trygg axel att luta sig mot. Så värdefull

Kram

Lena

Indiania
1

Så fint du skriver KyssDet gjorde mig glad!

Kram till dig Lena