God Morgon 21 Augusti
Jag har varit här mycket sällan men hoppas att jag får komma in och önska er en fin tisdag
(Var Medarbetare här en gång i tiden)

God morgon JereMina och alla andra också!
Har nyss vaknat och då jag tittar ut så regnar det. Men va gör det för jag ska jobba, synd för dom som är ledig, det kan ju bli bättre väder under dagen. Ha en bra Tisdag vad ni än hittar på att göra

God morgon JereMina, nicke56 och alla som tittar in.
Här är mulet och det har regnat, kanske får vi sol senare,
En sån söting JereMina
Ha en fin dag där ute i vårt vackra land!
God morgon
Vilken liten sötnos som har lagt sig till vila och uppvisning.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God morgon JereMina, Nicke, Toyan, Majlar, Nillanb och alla andra healers!
Härliga bilder!
Kul att se dig här igen JereMina.
I dag är det kallt här i de norra delarna av landet. Just nu bara 12 grader, men jag tycker mig förstå att det är desto varmare i de södra delarna.
Hur som, så ska ni ha en bra dag vad ni än gör!
Godmorgon på er Goa Själar
!
Och ett särskilt extra Godmorgon till dig JereMina
, så glad jag blir att du skriver morgontråden idag. Jag har saknat dig, och undrat hur du haft det.
Eftersom jag känner igen mig i att ibland inte vara här under längre tid för att annat tar plats så tycker jag att det bara är trevligt att du är här idag, och förhoppningsvis blir det flera dar.
Tack för den fantastiskt söta räven du bjuder oss på.
Budskapet enligt Solöga är:
Texten ur solögas bok är bortmodererad p.ga. upphovsrätten. Förlaget tycker inte om att vi lägger ut texterna/ Sajtvärden
Och jag är hemma igen och porslinsblomman har växt
!
Godmorgon på er alla!
#0 Hej JereMina och vilken söt liten räv!
Tack för fina bilder och budskap i tråden! Just nu tittade solen fram det kändes varm och skönt!
Ha en finfin tisdag på er alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
Härlig räv bild och härligt budskap från solögat.
Här ligger molnen gråa och det är lite kyligt *brr* Blir nog strumpor på fossingarna idag.