Healing iFokus

Healing

Läst 532 ggr
pernillaa
0

Rubbad energi

Hej

Jag har aldrig själv sysslat med healing eller provat på att ta emot healing, men vet att jag är väldigt mottaglig för sånt här. Allt vad gäller energier och andlighet. Dock har jag valt att stänga av det här då jag terrades av en orolig ande för några år sedan och orkade inte ta in något mer sånt där.

Nu har jag rätt nyligt fått barn och livet har blivit väldigt stressigt. Jag är stresskänslig i grund och botten och har de senaste åren jobbat aktivt för att bearbeta trauman och min ångestproblematik och hade börjat må riktigt bra. Av olika anledningar känner jag att jag nu har hamnat helt på fel fot. Jag är jättestressad och spänd och blir lätt arg. Är förvirrad och glömsk. Har dock ADHD och bipolärt men jag känner att det här är något annat. Jag har en massa blockeringar överallt och lyckas inte slappna av.

Jag undrar ifall det finns någon som på håll skulle kunna försöka hjälpa mig litegrann? Jag vill öppna upp mig igen för sånt här och lära mig om energier och healing m.m. men orkar inte gå vidare från det tillståndet jag är i nu. Det är för mycket och jag vet inte riktigt var jag ska börja nysta.
Någon som kan hjälpa mig?

Skicka gärna ett pm isf.

Tack på förhand! =)

Ha en bra dag! // Pernilla

[GunillaF]
2

Visst skulle jag (eller andra härinne) kunna sända distanshealing till dig, men eftersom det känns som om det är sånt som skulle kunna komma upp för dig som du sedan skulle behöva ha någon att prata med om det, så skulle jag rekomendera att du försöker med någon i din närhet, som du kan besöka.

När det sker en utrensning av gamla sorger och bekymmer så kan det kännas väldigt tungt och ledsamt och då är det skönt och nödvändigt i mina ögon att ha någon som "hjälper" en igenom detta.

Titta i vårt länkregister om det finns någon omkring där du bor. Om du inte ser någon där så kan du skriva i tråden så kanske någon kan tipsa dig.

pernillaa
0

Jag går regelbundet i terapi och ska dit nästa vecka. Kan det vara ett alternativ att man säger en viss dag och tid som någon hjälper mig på håll så att jag tajmar ihop det strax före mitt besök på psykiatrin?

[GunillaF]
0

#2 Ja det skulle kunna vara ett sätt om du inte hittar någon "på nära håll" Hör med din terapeut.

pernillaa
0

Tyvärr bor den närmsta 30 mil härifrån. =/