Hur man börjar?
Hur började ni med healing? Vilka böcker är läsvärda? Hur "känns" det när man healar och hur vet man att man gör rätt? Vilka redskap använder ni?
Som ni märker kan jag inte så mycket om just healing, men jag skulle vilja lära mig och jag tycker det är intressant, men som sagt, vart ska man börja?
Kramar* 
Väck din inre healer
Indiania tipsade mig om den boken och den har hjälpt mig jätte mycket och lärt mig allt jag kan nu! 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Tack så mycket, ska titta på den boken
Hur känns det för dig när du healar Carlo?
#1 Har beställt boken nu hihi 
#2 Har gjort mer distanshealing än "vanlig" healing. När jag gör distans så kan jag känna värme,bubblor, ro, ryckningar & vibrationer. När jag healade min hund för några dagar sedan så kände jag "vatten", det var som typ små droppar/duggregn, bubblor och värme 
Hälsningar,
Carlo
#3 Åh vad bra! 
Hälsningar,
Carlo
Mycket spännande och intressant Carlo! Använder du redskap av något slag? Alla verkar göra så olika :)
#6 Jag använder mig utav 3 symboler, annars så använder jag mig bara utav meditation 
Hälsningar,
Carlo
Oh vad spännande! Hur länge har du hållt på med healing nu? Gud så jag frågar mycket hihi 
#8 Har hållt på med healing här hemma i ungefär 1 vecka, och så har jag skickat distanshealing via "Healing-ges tråden" i 3 dagar 
Så det blir 1 vecka och 3 dagar 
Hälsningar,
Carlo
Oj då kan man ju lära sig snabbt ju hihi! Vad kul! Har inte haft ont i magen än sedan healingen i alla fall peppar peppar 
#10 Har du inte?! Wow nu blir jag jätte glad!
Då får du gärna skicka healing till mig så fort du har "lärt" dig 
Lycka till förresten 
Hälsningar,
Carlo
Hej på dig, kul att du frågar =)
I just ditt fall skulle det vara bäst för dig om du fick gå med en healer och lära dig genom att observera, fundera(klura), och fråga samt prova på. Det skulle vara en bra start för just dig.
#12 Det var så jag började också så smått. Sedan tränade jag ungefär som Carlo gör och fick feedback av de jag skickade till. Så småningom gick jag kurser. Några olika böcker har jag också läst. men jag minns inte på rak arm vad de hette. Men jag tycker att öva, öva och öva har gett bäst resultat.
Jag tycker du har fått jättebra tips här i tråden.
Fick mig en liten funderare… på hur jag "började" - men jag kan inte komma ihåg det. För redan när jag var ett litet barn gick jag med händerna över eller på människor eller djur för att heala. Jag älskade att 'heala' och känna av energin. När jag blev vuxen läste jag någon bok och gick lite kurser. Men jag kan inte komma underfund med "hur det hela började" för min del… 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Vill börja med att tacke er alla jättemycket för era fina svar!
#11 Nej det har jag faktiskt inte haft så det känns skönt
Tack! Det vill jag gärna göra när jag kan!
#12 Det tror jag absolut skulle vara bra och säkerligen väldigt roligt när man kan passa på att fråga lite med. Dock känner jag ingen eller så…
#13 Ja övning ger ju färdighet så det är nog bäst att hålla igång kanske 
#14 Vad spännande! 

När man är intresserad av healing brukra jag rekommendera att man går en grundkurs i Reiki. Då får man mycket kunskap och energimedvetenhet. Sedan kan man bygga på sina healingkunskaper eftersom man lär sig fler metoder eller tekniker.
http://sinnligkunskap.se/distanskurs/reiki/
Reiki är en superbra grund 
Universum ger oss en dröm när vi föds, sedan är det upp till oss att göra den verklig.
www.sinnligkunskap.se