Hur ska man ha dom?
Hej
Jag undrar om stenarna måste nudda huden?
Och om man på ngt sätt kan göra halsband elr armband av dom?
Jag har två stenar men dom har ju inga hål i sig, men finns det ngn som kan göra hål i stenar elr ngt så man kan sätta en tråd elr kedja elr ngt i dom?
Elr kan man ha dom på ngt annat sätt?
Ingenting nuddar någonsin någonting eftersom det alltid finns elektroner mellan två objekt. Men jag förstår hur du menar med att nudda. En sten behöver därför inte nudda kroppen för att samverka med den. En sten behöver därför inte heller nudda en annan sten för att skapa en tredje energi som uppstår när två objekt samverkar med varandra. Det finns därför många svar på din fråga och betydligt fler än jag här givit exempel på.
Mitt tips först är att rena dem i fullmåneljus i en skål med vatten. Vet inte vad det är för stenar du har vissa tål inte salt så bra. Men annars kan man ha lite salt i….
Stenarna innehåller ju energier……som allt. Du kan ha den på dig och bara hålla den i handen ibland. Där du fylls av energierna. Eller ha den som armand eler halsband eller i en liten påse kring halsen…eller fickan.
Anledningen till varför man renar är ju för att stenarna alstrar energier… Kommer ihåg när jag var stengalen om man nu kan kalla det så och även köpte dem på loppisar. Och inte alls renade dem. Gick omkring och var arg eller ledsen. eftersom tidigare ägare tydligen kanske varit det och dessa energier tog jag upp.
Ha dem nära kroppen, rena dem.
ok tack så jätte mke =)