godmorgon alla som tittar in här. idag ska jag ut och fotografera lite.
såklart kommer ni få se lite bilder senare ikväll
ha en underbar dag.
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
godmorgon allesammans! Ha en verkligt fin dag fylld med glädje!:) mvh
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Godmorgon och tack för alla glada inspirerande ord här
och bilder, som vanligt!
Jag ska göra nånting bra av denna dag som Chakra uppmanar oss till
!
Det har ätits mången kolbulle här dom senaste dagarna kan jag lova, och många hungriga spelmän har fått ny energi.
Nu packas det ihop husvagnar och förtält och det är avsked och redan längtan till nästa år här igen.
God morgon alla vackra själar.
Härliga bilder i tråden!!!
I går kväll åkte Nicke56 och jag iväg till spelmansstämman i "grannbyn" igen och umgicks med Frodig några timmar igen. Så himla trevligt vi hade.
Vilka underbara möten vi hade. Jag träffade människor som jag inte sett på några år, samt helt "nya" bekantskaper.
Oj vilken spelglädje det var på logar och i stugor!
Kom hem sent och gick till sängs vid halv fyra i morse så jag känner mig lite seg, men vad gör väl det när det är Söndag och ledigt.
Ha en riktigt bra dag!

God morgon alla!
Ja det var musik vart man än gick, trevligt var det. Vilken musikglädje det va, alla var glada. Det var nästan man ville ta sig en svängom.
Tack för en trevlig kväll, Gunilla och Frodig
God middag säger jag väl nu da. Skrev här förut men när jag skulle ladda upp kom ifokusgurun och förstörde alltihop.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Ja, som ni hör allesammans, spelmansstämmor kan verkligen sprida glädje
.
Så har ni inte varit på någon, så ta chansen nästa gång det finns nån i närheten av er.
Jag var som riktigt ung på en del sånt, så det här har varit en kär återupplevelse.
Och till råga på allt har jag fått bekanta mig med två goa själar här ifrån Healing
.
Hur går det med fotandet Power? Jag upptäckte att min son ställt om min kamera så jag har fått tre bilder på varje motiv. Och det vete sjutton hur man ändrar tillbaka. Lite för mycket finesser för mig det här, tror jag.
goddag på er. då har man var ute och cyklat satte mig på en plats vid vägen och mediterade lite gick inte å bra, så ag satte mig och försökte bara vara i nuet.. det var skönt hittade en fyrklöver när jag titade ner i backen där jag satt .. ha en skön fortsatt dag
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Åh va roligt Power att fyrklövern kom till dig
.
I Solögas bok står det så här om Klöver:
Ta fasta på dina egna idéer. "Jag är bra. Jag är tillräcklig. Nu gör jag verklighet av min idé-önskan-dröm". Väx genom att våga göra verklighet av dina idéer.
Andas nu bara in det budskapet till dig Power, det är precis, precis rätt budskap till dig känns det som
!
Du är en riktig Pärla, det vet du ju
!