Godmorgon 18/08/2012
Godmorgon på er hoppas ni alla får en underbar dag.
ska idag försöka läggaupp en efterlängtad bild på ett av walnötsträden.
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_

God morgon healers!
Solen kikade fram men gömde sig igen. Sitter med en mugg kaffe och tittar ut på björkarna som har fått liiite gul färg. Ska jobba idag så nu är det dags att sätta fart.
Ha en riktigt fin dag allihopa.
God morgon alla.
Idag ska vi fortsätta städa ur husvagnen, då den har fått ny ägare. Känns lite vemodigt men nödvändigt.
Solen är bakom molnen idag och lyser. Det gör inte så mycket för då blir det inte så varmt när man ska hålla på.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Godmorgon alla!
Lägger in en bild i denna tråden också på Läckö Slott som ligger så vacker vid Vänern. ( Har lagt in en bild i gårdagens tråd också). Vi hade ett underbart väder med sol och värme, vi besökte Spiken och Lidköping också.
Det var en intressant guideing pinne på slottet, jag tyckte det var så fint i slottskyrkan.
I dag regnar det men vad gör det, ingenting!
#3 Vilken mysig bild Chakra!
Ha en härlig lördag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon
!
Valnötsträd Power, har du ett valnötsträd hos dig? Ser fram emot bild vart det än står. Och så önskar jag dig en underbar dag också
.
Ha det gott med era bestyr för dagen. Jag förstår att det är sorgligt med husvagnen Majlar, men jag hoppas ni får något annat gott ut ur det istället.
Bilden på Läckö slott får mig att tänka på uttrycket "Slott och Koja", så jag bjuder på en liten koja då 
Ha det gott med er lördag allesammans!
God morgon!
Åh vilken dag! Inte ett moln på himlen och solen värmer på riktigt bra!
Härliga bilder Chakra, Indiania och Frodig!
Visst är det spännande att besöka slott och andra gamla platser och känna historiens vingslag!
Ha en riktigt fin dag alla healers!
Go'Morron Power! Och Go'Morron alla andra!
Och tack för helt härliga bilder igen! En riktig Slott- och Kojatråd!
Ser fram emot att få se Valnötsträdet, Power! Jag tror inte att jag har sett ett så'nt träd någonsin.
Björklöven börjar gulna lite här också, Toyan, jag tror det beror på att vi fått så lite regn här i sommar… De är så känsliga björkarna.
Kan tro att det känns lite vemodigt att lämna ifrån sig husvagnen. Men det kommer nog innebära nya härliga äventyr på andra sätt framöver.
Chakra - att träffa sitt/sina barnbarn kan nog ge fullt program ändå…
Indiania - Läckö slott är mysigt - jag deltog i en utställning där en gång (för den arbetsgivare jag hade då), det var kul!
Frodig - så mysig bild! Varm och go' koja!
Härlig att du har sommarväder, Gunilla! Här blir det lite växlande mellan sol och mul idag. Häftig 'stenstod' - ett 'landmärke' av nå't slag antar jag.
Kaffe på morgonen - ja, det skulle få mig också att ta mig till affären tidigt på morgonen… ;) Vackert kyrktorn som sträcker sig över taknockarna!
Idag blir det lite planeringsjobb och förberedelser med besöket här hemma. Synd att jag bor i en liten koja, och inte i ett slott - det finns inte så mycket utrymme för att få vara med sig själv när vi är fler än en person i kojan… ;) Men det är mysigt ändå!
Ha en fin lördag allihop! För visst är det väl lördag? (Blev just lite osäker på vilken dag det är… ;)) )

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
hihi, jag blev också osäker på dag, nån sorts helgdag kändes det som iallafall, men okej. Lördag är det ja
!
har försökt få fram bilden från e-majlen men går dej får be matrem sända bilden via sms
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Mumsfilibabba det där såg rikigt gottigt ut. Smaklig måltid önskar jag er. Fast ni har väl redan slurpat i er soppan. 
Ja det har vi gjort! Tack Majlar det smakade gott!
" Var nära naturen - var när dig själv "