Healing iFokus

Healing

Läst 876 ggr
Indiania
0

Godmorgon 17 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag är jag uppe tidigt det är meningen vi skall åka till Läckö i dag, det har regnat i natt men det ser ut som det skall klarna upp.

Ha en härlig fredag alla fina här inne! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
0

Godmorgon Indiania och tack för söta blommorna.

Läckö är ett slott har jag för mig. Ja önskar er en trevlig utflyktsdag dit idag. Och med sol då Glad.

Jag ska på spelmansstämmeinvigning vid tiotiden idag, och vädret kommer att kila upp till 23 grader på eftermiddan, det blir nog för spelmännen att tanka en massa vatten idag.

Ha det gott, jag säger som Indiania, alla fina här inne!

frodig
0

Och så vill jag bjuda er på

En fjällko som "blygt" tittar fram. Visst är den väl vackerKyss!

Toyan
0

God morgon Indiania, frodig och alla som tittar in!

Vackra blommor,hoppas solen kommer och lyser på er, ha en trevlig dag IndianiaGlad

# 2 Å..så fin hon är frodig, länge sen jag såg en fjällko, tack för bildenGlad

Mulet här men 18 grader, ledig idag så det blir hemmapyssel.

Ha en fin fredag alla härliga healers!

[GunillaF]
0

God morgon

Härliga bilder!

Soligt och fint idag också. Har en del att stå i idag, men jag hoppas på att kunna njuta av den en liten stund i alla fall.

Ha en riktigt bra Fredag!Skrattande

(Dimman låg precis ovanför ängen häromkvällen)

[GunillaF]
0

Nu sticker jag till den by som Frodig befinner sig i. Hoppas jag kan leta reda på henne. Kan bli svårt eftersom jag inte vet hur hon ser ut. Jag får lita mig till min intuition eller hoppas att hon ser mig och känner igen mig.

Hej hopp!

[GunillaF]
0

Nu har Nicke56 och jag varit och träffat Frodig, härifrån sajten!

Vi hade inte mycket tid på oss, men vi hann fika och surra en stund (eller om det bara var jag som surrade Tyst)

Men vad trevligt det var att få träffas. En supergod, mjuk och trevlig kvinna! Hoppas verkligen att vi får träffas fler gånger.

[Chakra]
0

Roliga träffar ni haft, resa till ett slott och fina bilder och en lång ledig helg som ligger framför mina fötterGlad

majlar
0

God eftermiddag  i stugorna, trodde jag skrev här i morse.

Läckö slott är väldigt vackert. Vi var där för 10 årsedan ungefär. Det sägs att det spökar också. Jag rös faktiskt i en del av rummen.

Fin kossa som står och smygtittar bakom pinnen.

Roliga nya möten.

Ha en fortsatt fin dag alla och var rädda om varann

frodig
1

Hej i aftonväkten på er allesammans!

Hoppas ni haft en god fredag så här långt. Det har jag. Träffat vår kära Sajtvärd och Nicke56 har jag gjort. Det var inte svårt gissa sig till att det var dom som var dom, två ladies med huvudet på skaft och intuitionstrådarna ute.

Vi fick en trevlig fikastund, men på tok för kort. Ni kan ju tänka er själv när man träffas live och ska hinna "prata om allt" Skrattande. Det går ju bara inte, så jag hoppas också det blir fler gånger.

Tack för dina fina ord Gunilla, dom värmer i hjärtat.

Hur gick det med Läcköspökena Indiania, som Majlar pratar om. Märkte du några?

Apropå slott, jag tror du kan konkurera med Törnrosa med dina växter snart Chakra, jösses vad det växer hos dig!!!

[GunillaF]
0

#9 Glad

[Chakra]
0

#9 Vilken rolig träff ni haft idag!Glad

Ja, det är en salig röra med växter hos mig!SkrattandeÄlskar det!

nicke56
0

#9 Det var trevligt att träffa dig också FrodigGlad

Indiania
0

#2 Frodig och #3 Toyan, vi hade toppenväder med sol och värme….vilken fin bild på fjällkossan Frodig.

#7 Chakra och #8 Majlar, det är väldigt vackert på Läckö Slott och Majlar jag blev tung i huvudet på visningen, upplevde "tunga2 energier inne i slottet.

Visar en bild så länge!

" Var nära naturen - var när dig själv "