Godmorgon 16 aug
Godmorgon från mig, kanske blir det dubbelhälsning idag igen
!
Här passerade jag förut i sommar, vår helt orörda älv Vindelälven. Inga kraftverk, inga dammar. Och så hörde jag igår at Evert Taubes Änglamark visst ska handla om Vindelälven, när den räddades från att byggas ut.
Ha en go dag alla healingvänner här
!
God morgon !
Tänk vad underbart det är med orörd natur,Vindelälven är så vacker.Jag bara måste åka norröver under hösten och njuta av alla vackra färger.
Här tycks det bli en varm dag och getingarna dom har tydligen försvunnit nu,puh vad skönt.
Ha en fin dag på er där ute 
Goder morgon alla. Fina bilder idag med. Passade på att ta långpromenaden innan det blir för varmt. Nu är man ju inte van minsann, så det är lika bra att passa på så man slipper bli svett.
Ha en fin dag och var rädda om varann
godmorgon, härliga bilder idag. nu när jag satte hundarna i hundgården hörde jag från fåglarnas matstation att det raslade till, vad siter inte på taket på matstationen och äter om inte en ekorre så roligt att se.
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Godmorgon i tråden! Hoppas natten varit god mot er o att ni vaknat utvilade. Finns hopp om att solen kommer fram.
God dagens.
Nu vankas det tvättstuga och efter det så blir det jobbet.
Idag skall jag fota en massa begagnade moppar och lägga ut de på nätet.
och ikväll så vankas det bandy 
Ha en fin dag.
Go'Morron allihop! Och Tack för härliga bilder!
Tittar bara in som allra hastigast för att önska er alla en härlig dag idag!
Besök här hemma som 'kräver' sin uppmärksamhet.'
HareGodis allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon alla!
Vilken fin resa du gör Frodig, jag gillar Evert Taube, både text och musik är så vackert.
#1 Vad skönt att du blivit av med getingarna Wolfheike!
#2 Nillan vilken fin ros, det är sol och värme här i dag också, härligt.
#3 Majlar du skulle sett mig i går em när jag rensade ogräs mellan platterna då rann svetten om mig.
Annars håller jag på att rensa ur mina pärmar med allt jag sparat på, gillar inte pappersarbete men skönt när jag blir klar.
#4 Härligt med djuren Power! I går när vi satt ute flög tre trollsländer runt oss, så mysigt!
#5 Vacker tavla Gunilla, det blir smaskens att äta lax, smaklig spis!
#6 Rore jag har sovit gott och länge!
#7 Härligt med ren tvätt VSK!
I dag skall jag på fotvård!
Jisses vad mycket jag skriver i dag 
Ha en alla tiders bra dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Hej igen! Härär det högsommardag idag.
Tack för Änglamarken Indiania, och vattnet att doppa tårna i Chakra.
Och hej på er Farwuq, Andina, VSK, Rore, Gunilla, Power, Majlar, Nillanb och Wolfheike.
Vilken tjusig broderad tavla, och vacker ros fast helst på avstånd. Gäster, plattrensning och långpromenader som man blir svettig av, besök av trollsländor och ekorrar, och så bandy som ska avnjutas.
Jaa ni, det är en härlig soppa av intryck man får när man kommer in så här mot kvällningen
.
Rore, jag hade en ganska kass sömn inatt, så nu ska jag kämpa för att hålla igång så jag inte somnar alltför tidigt ikväll. Hoppas du fick lite sol på näsan idag.
Och du Wolfheike, det är ju perfekt att åka på hösten när både getingar och mygg håller sig borta. Och alla vackra färger sen.