Healing iFokus

Healing

Läst 463 ggr
frodig
0

Godmorgon 15 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon denna dag mitt i augusti!

Det känns lite konstigt att vi redan hunnit så långt på denna sommar.

Just denna morgon har jag vaknat till strålande sol och nästan vindstilla, så temperaturen stegar snabbt uppåt. Det kommer att bli en riktigt sommarvarm dag verkar det Skrattande. Det gillas riktigt mycket av min kropp och min själ!

Nu blir det lite raskt frukost här och sen ut för att ta vara på dagen.

Jag hoppas ni vaknar till en kärleksfull morgon allesammans och också får solstrålar på er idag.

En stor kollektiv jättekram till er allesammans Kyss!

wolfheike
0

God Morgon här också Cool

Men vilken skön semester du är på Frodig,så hiskeligt vackert där är.Blir sugen på att åka uppåt i höst och njuta av färgspraket som bara hösten kan ge.

Ha en kanon dag på er allesamman Glad

Andina
0

Åh, vad kul, dubbla morgonhälsningar! Då ber jag att få önska er alla en härlig sommardag dubbelt upp också!

Och jag säger som Heike, vilken härlig semester du tycks vara på, Frodig! En själens resa! Att gå ut på den verandan med sitt morgonkaffe måste vara en lisa för själen!

Tack för härlig bild! Och för kollektiv jättekram - som kommer i retur med vändande post!

_Group-hug
_

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

Goder morgon här också. Här kommer storkramen att återgäldas.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Härlig utsikt du har Frodig. Härligt att få kliva rakt ut i detta om morgnarna!

Och som Wolfheike skriver….om höstarna är det färgsprakande och otroligt vackert.

Gruppkram!

Indiania
0

Godmorgon i denna tråden också! Vad härligt du har det Frodig! Glad

Kram tillbaka!

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
0

Men oj, jag tyckte jag raderade den här tråden när jag såg att Andina sänt sin nån minut tidigare i morse Glad. Det går nog inte att radera helt enkelt!

Så, tack för era hälsningar och kramar och alltihopa Skrattande.

Och ja, jag är verkligen på en härlig semester och själsresa, och tar vara på den så mycket jag mäktar med!

Toyan
0

God kväll!

Tittar in och önskar er en fin kväll.

Kram från mig ocksåGlad

powerofthebass
0

godkväll på er alla,

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[VSK]
0

God kväller…

Imorgon kl 19:10 så sitter jag i ABB Arena Syd och kikar på träningsmatch Tungan ute

VSK har ju tappat tre spelare och fått in tre nya, + att VSK skall testa junisar imorgon, så det skall bli intressant å se de nya.

Då VSK bara skall lufta spelarna + testa lite olika positioner för spelarna så kan man nog garanterat räkna med en förlust.

Äntligen så börjar bandysäsongens försäsong.

-så gissa om jag är på topphumör idag Tungan ute

frodig
0

Glad och jag som inte ens vet vad VSK står för Förvånad!

Oskyldig men jag har lite bättre koll på andra grejer iallafall.

[VSK]
0

Västerås Sport Klubb

frodig
0

okej. Tack Glad!