Godmorgon 14 aug
Godmorgon sömntutor!
Nåja jag har inte varit uppe och kvittrat så länge jag heller
!
Jag har vaknat till en disig morgon och mitt huvud är strax på väg ut ur dimman, efter en djupsömnsnatt.
Nu blir det strax frukost och sen ska jag förflytta mig till huset som Gunilla har vaktat
! Där man visst kan forska.
Det verkar som jag befinner mig nästgårds till dig Gunilla, och kanske nån fler här.
Jag önskar er en fin tisdag allesammans vadän ni ska ha för er
.
Här stod jag och kikade in igår.
God Morgon !
Roligt att se dina härliga bilder Frodig.
Ha en skön dag på er alla .
Go'Morron allihop!
Disig är nog vad jag är i huvudet idag. Men solen tittar fram nu, så kanske klarnar det där inne så småningom.
Vad mysigt det ser ut, Frodig! Blir riktigt nyfiken på vad mer som finns där inne.
Du har så pyssligt, Chakra, blomster och plantor överallt. Mysigt!
Tack för go'a somriga bilder idag igen!
Idag får bli en städdag, som jag trodde att det skulle bli igår… Men damm och smuts ligger kvar - så idag är det arbetsdag för golvmopp o andra!
Önskar er alla en härlig och fin dag idag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon Frodig, Wolfheike, Chakra, Andina och alla andra som kikar in under dagen!
Frodig, du befinner dig på ett väldigt mysigt ställe må jag säga. Hoppas du får en trevlig vistelse under veckan. Mycket att titta på och härlig musik! Hör gärna av dig om du har vägarna förbi där jag bor.
Min bild idag är från uteplatsen vid huset man kan forska i.
Härliga bilder Frodig, Chakra och Andina!
Ha en riktigt bra dag alla Healers.
#4 Godmorgon på dig också Gunilla, vi skrev samtidigt! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Åh, vad mycket härliga bilder du har på trädstammar, Indiania! Ljuvligt!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#7 Tack Andina!
Ja det är spännande med trädstammar!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God middag och tack för fina bilder.
Här har ni haft full rulle ser jag, forska och städat m.m.
Själv har jag varit och tagit stygnen nu, inte den skönaste upplevelsen då stygnen var så fint åtdragna att de växt fast lite.Men nu är de borta och handen har läkt fint. Både sköterska och arbetsterapeut var nöjd med hur det såg ut och rörligheten, så tack alla ni som gav healing i helgen när jag var rädd att jag skadat handen.
Om en stund ska dotera hämtas på förskolan och sen tror jag det blir ett varv i svampskogen, är sugen på kantarellmacka i kväll.
Hoppas ni alla har och får en fortsatt fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Goder morgon alla
Härligt fönster att titta ut genom och in också förstårs.
Här åker solen in och ut bland molnen och luras och ropar tittut.
Idag ska vi ner och plocka ur husvagnen, den ska säljas. Jag har tröttnat på campinglivet. Har så besvärligt med magen och det är inget vidare att springa långt till toan med bena i kors.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Tänk blir så imponerad av alla era fina bilder så nu bara måste jag ordna med en kamera som jag tänkt så länge men det blir liksom aldrig av,inte för jag tar bra bilder men vore roligt att dela med sig av vardagen till er
Skönt Skogis att det läker fint för dig,trist med stygn men huvudsaken det blir bra igen
Tråkigt med husvagnen Majlar men jag förstår dig,skulle nog känna likadant men kanske blir magen bra igen och ni kan börja campa på nytt 
Nu så äntligen har anticimex vart här men dom heter visst nåt annat nu,stog inte anticimex på bilen.Helt odramatiskt och tro det eller ej men jag gick ut och gjorde sällskap med en av takjobbarna som också har getingskräck,men inte en geting kom ut och det skulle ta runt fyra dagar för dom att flyga in och ut där dom drar med sig giftet in i boet.
Måste få sträcka på mig lite,kunde väl aldrig tro jag hade modet att gå ut och titta om än på säkert avstånd men ut gick jag i allfall ,de ni 
#3 Tack, jag pysslar ofta med blommor!
Arrangerar och ändrar om…
Roligt att vi kan dela med oss av fina bilder i trådarna här. En bild säger så mycket!
#5 Ditt träd, Indiania, ser ut som en fot på ett stort urtidsdjur
Gokväll på er och tack för alla härliga kommentarer och bilder här under dagen
.
vilen en söt liten godign i lådan Healings-Mammut, ser jag rätt att det är en liten harunge där?
Modiga Wolfheike har synat getingar. Bravo!
Jag tror jag döper dig till BlomChakra, Chakra
.
Och så önskar jag dig en frisk mage Majlar, det är ju för himla tröttsamt när det är så där.
Undras om de blev några svampar att steka i smör hos dig Skogshumblan. Fint att handen artar sig
.
Och ni som städar nu i dagarna - glädjen brukar infinna sig när man nöjt tittar på det rena hemmet, pepp pepp de blir fint hos er är jag säker på!
Och mellan varven kan ni ju båda ut och spana rötter 
Och så, tack för trevliga bilden från brinken Gunilla, och jaa det känns gott att vara här. Denna gången tar jag mig nog inte längre, har ingen bil att skutta runt i, men man vet aldrig
.
Ha nu en fin avslutning på denna tisdag kära healingvänner
!
Jag tror jag kryper in här och sussar ;)