Healing iFokus

Healing

Läst 2419 ggr
Toyan
0

God morgon 13 augusti

Måndag..måndag…Tittar in och önskar er alla healingvänner en fin dag och början på denna nya veckaGlad

wolfheike
0

God Morgon Toyan och ni andra !

Lite tunga moln bjuder vädergudarna på och idag ska anticimex komma och ta bort ett stort rackarns getingbo under takpannorna.Har gubbstruttar som gör rent takpannor och dom kom tydligen på ett otrevligt getingbo när jag inte var hemma så min far bokade anticimex och jag kan lova att gå ut gör jag inte när dom kommer.Man vet aldrig vad surgetingar tar sig till.

Ettriga är dom och katterna kan inte vara på nån av balkongerna och gubbstruttar kan inte göra rent takpannor så jag hoppas dom håller löftet från anticimex och kommer och fixar detta idag.Men hua vad jag bävar,låser in mig helt för jag har ju sån hemsk getingfobi men ska stå på första parkett i badrumsfönstret och titta (med väääldigt noga stängda fönster kan jag lova Skrattande ) Undrar hur dom gör och om det börjar falla döda getingar från taket,blir intressant att se på säkert avstånd förstårs Flört

Ha en underbar dag allihopa Glad

Skogshumblan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon! Här är full rulle, dotera ska äntligen få till sin förskola igen-som hon längtat! Skickar med en sång jag lyssnar på nu, blir alldeles varm av texten. Jag hittade inte med Ted men Helen får duga. Ha en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
0

God morgon alla.

Getingar är inte att leka med. Dom kan bli riktigt farliga om dom blir retade.

Igår kväll när jag tog sista promenaden med Siir kom det tre fladdermöss och svepte förbi mig. Först blev jag rädd och fick värsta senariet i skallen, om hur dom attackerade mig och bet mig i halsen och allt möjligt, sen kom jag på vilka fantastiska små djur dom är egentligen som susar omkring i mörkret efter mat.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Skogshumblan
0

Majlar, förlåt men jag skrattar gott åt synen av dig när fladdermössen äter upp dig;). Har du kollar vad de betyder andligt? Fick en känsla av att något kan ligga där i till dig kanske?

/ Skogshumblan

majlar
0

#4.Enligt solöga så står det. Fladdermus. Dina drömmar är dina verktyg, så låt drömmarna visa dig vem du är och den väg du önskar vandra. Min gåva till dig är att hämta visdom ur drömmarnas värld.

När din kropp sover är din ande fri att hämta den visdom du behöver.

Igår sa ju solöga ungefär detsamma, och det lustiga är att jag drömmer väldigt mycket nu och försöker röna ut vad dom betyder.

Skogshumblan
0

Jamen se där, fin hälsning till dig. Kul att min intuition funkar även måndag morgon;)

/ Skogshumblan

wolfheike
0

Oj vad läckert att se fladdermöss,sällan man stöter på dom och jag hade nog också reagerat litegrann men dom är väl egentligen fredliga och ofarliga för oss.Läcker syn det måste ha vart Cool

[GunillaF]
0

God morgon alla healers!

På tal om fladdermus så var det en som störtdök mot syrran och mig i natt när vi satt och spanade efter stjärnfall. Jisses vad vi skrek. De var strax ovanför huvudet på syrran!

Solen skiner hos mig, hoppas den gör det hos er också!

Ha en bra dag!Glad

Andina
0

Go'Morron allihop!

Här vare full fart ser jag! Och utrensning av getingbon o annat. Har nog en del getingbon i taket också. Men när sommaren kom av sig, kom även getingarna av sig - så det blev en getingfri sommar. Någon enstaka stackare syns till nå'n gång ibland. Men de var många i början och ettriga. De vill gärna in. Där vill jag inte ha dem - annars har jag inte nå't emot dem. Om jag inte är nyduschad och doftar blomster… då trasslar de gärna in sig i håret.
De bon vi hittat har vi kastat iväg bara - men se'n kommer de ju nästa år och bygger nya hem igen.

Fladdrisar är så myysiga! Det hade vi många av när vi hade stuga i skärgårn. De bodde uppe på vinden! :) Så söta o så fula! Men helt ljuvliga små varelser. De attackerar inte människan och råkar flyga in i dem gör de ju inte heller - inte med den navigeringsradarn de har.

Vilket härligt budskap de för med sig också! Grattis Majlar! Glad

Äntligen får hon börja förskolan - lyllos din dotter, Skogis!

Ska lyssna igenom videon nu o försöka vakna, det blev inte många timmars sömn inatt. Ha en go' måndag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

Kom hem sent i natt efter besöket hos syrran, god mat promenad och skratt vi hade det så mysigt.

#3 Gillar inte fladdermöss jag heller, förr när jag var ljusare i håret brukade fladdermössen komma neddykandes mot huvudet. Vilka fina budskap du fått till dig.

I dag har jag bestämt mig för att städa ordentligt har slarvat länge nog nu.

Ha en härlig start på veckan! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

Go kvällning på er. Vilken härlig tråd ni bjuder på. Magiskt budskap du fick Majlar :)

Denna kommentar har tagits bort.
frodig
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jippi, jag har hittat ett internet, så nu vill jag bara säga gokväll till er.

Spännande läsning här med fladdermöss och budskap om drömmar, och getingar och gubbar på taket och allt vad ni sysslat med idag.

Sommarslarv med städningen kan man väl få unna sig Indiania Glad.

Jag har rest hela långa dagen idag och ska absolut hoppa på sovtåget strax Förvånadgäsp, gäsp!

Här satt jag och mediterade för nån timme sedan.

[GunillaF]
0

#13 Frodig. Bor du/är du nästgårds?! Förvånad Där uppe har jag stått många gånger innan jag gått in i huset för att forskaFlört

Har även stått och gått där under tiden jag jobbade som ordningsvakt under det evenemang som tilldrar sig till helgen!

wolfheike
0

Vilken underbar plats att meditera på Frodig,så vackert norrland är bra tjusigt det Cool

Nåt Anticimex dök aldrig upp och getingarna dom bor kvarObestämd typiskt såna firmor som lovar och lovar men inte dyker upp.Hoppas dom kommer idag nu.