Healing iFokus

Healing

Läst 1398 ggr
frodig
0

Godmorgon 12 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag vill jag gärna förmedla vidare det som Skogshumblan sa i en annan tråd.

Söndan ligger framför oss, och alla har vi något som dagen för med sig till oss. Då kan det vara härligt att börja med en god föresats, som den som Skogshumblan sammanfattade så fint.

Andas och kör på känsla helt enkelt! Skrattande!

Ha en god dag kära vänner och kom ihåg att ta hand om er Kyss.

Andina
0

Go'Morron Frodig! Och Go'Morron alla andra som tittar in idag!

Ja, det var en riktigt god föresats - som jag ska ta till mig helt. Tack Frodig för att du förmedlar de orden vidare! Glad

Här småduggregnar det nu på morgonen, pyttepytteduggregn. Det känns så somrigt. Solen håller just på att spräcka molntäcket - så förhoppningsvis blir det en fin sommardag idag igen.

Jag tar några djupa andetag och känner efter vilken tråd jag ska börja dra i. Men först en påtår.

Ha en god dag - med mycket vila inombords, det är ju söndag o vilodag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
0

Glömde; Vilka härliga små ulltottar, Frodig! Jag kastas alltid in i barndomen när jag ser får och getter! De är så go'a, buffriga och de luktar så gott! Kyss Så tyckte jag när jag var barn i alla fall.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

frodig
0

Härligt Andina och god morgon på dig, här är påtåren urdrucken, så det får bli frukost snart. Och andning och känsla och tråd Glad!

Inget darr på handen hos dig inte, vilken stilig skarp fluga på fingerborgsblomman.

Fåren påminner oss om att samarbeta, enligt Solöga;

"Samarbete är bra. Du kan erhålla stöd från andra och kan i din tur vara ett stöd för dem".

Fint eller hur Glad!

Toyan
0

God morgon!

Fina bilder som alltidGlad

Tackar och tar också till mig Skogshumblans ord.

En mulen morgon här, kanske tittar solen fram senare.

Ha en fin söndag alla!

frodig
0

Fin söndag till dig också Toyan, med eller utan sol Glad!

Andina
0

#3 - Ja, det är många härliga budskap vi får förmedlade via våra vänner Djuren! Det var ett fint budskap, Frodig - samarbete är varandras stöd! Glad

[GunillaF]
0

God Söndagsmorgon på er alla healers!

Tack för de underbara bilder ni bjuder på!

Mulet än så länge, men jag tror på ett uppsprickande molntäcke idag.

Ska pyssla på med lite hushållsgöromål under dagen och i kväll ska jag ut och äta med en vän. Ser med förväntan fram mot det.

Ha en fin dag!

[rore]
0

Godmorgon i tråden. Härligt budskap du förmedlar vidare Frodig. Den tar jag fasta på :) Molnigt här men uppehåll…hoppas på solsken.

majlar
0

God morgon på er. Lustigt drömde om får inatt och läste i Solögas bok som alltid ligger på mitt nattygsbord. : Samarbete är bra. Du kan erhålla stöd av andra och kan i din tur vara ett stöd för dem. Min gåva till dig är- stötta varandra.

Helt otrorligt hur allt hänger ihop. Det var precis det jag behövde höra idag, och till köpet får jag ännu mer bevis när jag går in här, och det första jag ser är Får.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannKyss

Snygg bild på flugan Andina.

Skogshumblan
0

God morgon alla fina! Kul att se att mina ord gjorde sånt intryck ;) Sista lediga dagen för maken & dotera så jag ska i lojt tempo fixa det som dotera ska ha med till förskolan i morgon. Sonen och jag har ledigt någon vecka till innan han börjar förskoleklass. Någon som sett Heike, har saknat henne i trådarna :) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
0

Godmorgon gott folk!

I dag skiner solen, härligt!

Härliga ord och bilder i tråden!Glad

I dag skall vi till syrran på middag och ha det mysigt.

Ha en alla tiders fin söndag alla!Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

wolfheike
1

God Förmiddag i tråden !

Lite molnigt men rätt skön luft ändå.

Härliga bilder ni bjuder på.

Ha en alla tiders dag Glad

frodig
0

Godmorgon alla som kommit in här under förmiddan!

Läckert Majlar att budskapet "öser över dig" idag, ingen tvekan vad du ska ta fasta på alltså Glad. Och visst är det gott hur allas våra trådar hänger ihop.

Den där middan Gunilla, det låter spännande och trevligt Skrattande!

[GunillaF]
0

#12 Du är tillbaka! Hoppas du haft en bra semester.Skrattande

#13 Joo du…. Det får vi hoppas att den blir!Flört

[Ambrosia]
0

Godmorgon :)

Hoppas ni alla mår bra. Ja jättefina buskap och vackra härliga får.

Jag ska till sorunda i dag, det ska bli härligt. Det är så vacker natur där med.

I morgon börjar jag jobba efter semestern, det känns inte SÅ bra. Men men man får väl ta en dag i sänder.

Må så gott.

Kram från Lisa :)

frodig
0

Kram på dig LisaAmbrosia och Godmorgon Glad!

Sorunda är det många år sen jag var till. Ha det så trevligt där ute idag.

Och jobbet ja, det är ju som det är med starten efter semestern, oftast ganska trögt innan man har kommit igång igen. Lycka till med det.

Här kommer några Rosenskäror till dig (okej, ni andra får titta också Tungan ute)

[Ambrosia]
0

frodig: Godmorgon.. eller godförmiddag.

Å Tack. Vilka vackra blommor. :)

Vad kul du varit i sorunda. Jag är uppvuxen där.

A jo, det är ju lite speciellt att gå från lugn och ro, till lite mer att vara i farten. Men jag ska försöka ta hand om mig själv denna höst.

Beställde Väggledd healing: för fysisk, psykisk och mental balans i din kropp, ditt liv, en cd-skiva av Annalena Mellblom i går och The power of now av Eckart Tolle Cd-skriva. Så jag väntar med spänning på dom. Det för så smått börja min healingresa. :)

En bild från Sorunda. Hoppas den syns bra.

Må så gott. Kram från Lisa :)

wolfheike
0

#14 Tyvärr blev den en megaflopp och jag sätter inte min fot där igen,det finns andra ställen att åka till och nu lurar jag på Kreta till hösten en riktig lyx och kostapå resa.Där brukar väl du vara och tycker det är bra ,har bara glömt vad stället heter som jag riktar in mig på nåt med Kio,,,och sen är det bortglömt Skrattande

Härliga bilder och hoppas ni alla haft en skön semester,inte lika roligt att börja jobba igen kan jag tro men hoppas ni haft det gött och fint under sommaren.Glad

frodig
1

Detsama Wolfheike Kyss, trots det negativa med din resa. Men men, det kommer ju nya resor eller hur FlörtSkrattande.

Fin bild från Sorunda Lisa, även om den var liten Oskyldig

wolfheike
0

Absolut Frodig fler resor kommer.Cool

Gunilla Kiotari heter det men låg ju inte ens på Kreta Skämsutan Rhodos,där ser man vad mycket man vet om Grekland,nada med andra ord SkämsSkrattande

[Ambrosia]
0

frodig: Ja bilden vart lite liten. *fniss*. Men det syns ju lite i allafall. Ha en fin dag. Nu ska jag gå och äta frukost.

Kram från Lisa :)

[GunillaF]
0

#18 Kato Stalos, Kalamaki heter det ställe jag varit till några gånger. Jättefint och nära till "allt"!

Andina
0

Majlar - då kan du i alla fall inte ha undgått budskapet! Härligt när du får tydliga bekräftelser!

Vackra blomster, Frodig!

Ambrosia - det ser ut som att du bor i en mycket vacker miljö!

Wolfheike - Vad trist att resan blev en flopp! Men det finns väl en tanke med det också, antar jag. Hoppas du hittar ett ställe dit du vill ta dig och som blir en megasuccé istället!

[Chakra]
0

Hoppar in i fina tråden så här på eftermiddagen!

Vackra bilder! Ska bjuda på en jag också.

Tittar på handbollGlad

frodig
0

Massor av grönska som vanligt hos dig Chakra Glad. Härligt!

Tack för idag kära vänner.

Nu packar jag strax ner datorn, för imorgon åker jag till en spelmansstämma. Och jag ska inte spela, jag ska bara lyssna - och dansa kanske. Om datorn vill och internet finns kommer jag in och hälsar på här hos er. Kyss

[rore]
0

Ha det så trevligt Frodig :)

frodig
0

Tack Rore Kyss!

Skogshumblan
0

Ha det så trevligt frodig och tack för din hjälp med att komma på att andas och köra på känsla;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
0

Tack Skogshumblan Glad, jag ser fram emot dom här dagarna, och jag tror jag kommer att andas och köra på känsla Flört!

[Chakra]
0

Ha så roligt, frodig!GladKör på känsla, då blir det bra!

frodig
0

japp, japp Glad, ska bli!