Ber om er hjälp
Hej alla fina här på healing!
Jag genomgår just nu en katastrof och står på såriga knän och ett blödande hjärta som jag faktiskt inte har en aning om just nu hur det ska kunna läka…
Har aldrig någonsin vairt med om något jävligare i mitt liv och att resa sig igen, det går kanske men blir aldrig den samma igen.
Ni som vill kan och orkar - jag behöver er - vill ni skicka mig healing. Det hade gjort gott i själen.
Tack för att ni finns!
Kram
Lena
Lena, ge inte upp, du kommer stå igen men det kan ta lite tid och du kommer kanske få kämpa men vi finns här inne.
Skickar lite senare i kväll när du gått och lagt dig, kan du säga en tid som passar så kan vi alla köra då om vi har möjlighet?
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Tack Skogshumlan men jag ligger mest hela tiden….förflyttar mig mellan säng och soffa…
När du kan, kan jag!
Tack snälla
Kram
Ok, jag avvaktar de som är sajtansvariga och samkör med dem så du verkligen ligger och är beredd på det som skickas så det inte blir fel.
/ Skogshumblan
Man tappar fotfästet ibland och det låter som en inövad fras när jag skriver att "det kommer att bli bättre". trots att det just nu inte alls känns så för dig. Men jag lovar dig stt hur bedrövligt det än känns just nu så kommer du styrkt ut ur det.
Jag håller om dig i tanken och skickar helande energier vid 1-tiden i natt. 
Just nu har jag besök fulla huset och kan inte sätta mig till ro.
Lena, så sent som Gunilla är jag nog inte vaken, ska strax lägga mig och skickar då en stund till dig, ge inte upp vännen, det kommer fixa sig.
/ Skogshumblan
Hej Lena!
Förstår att du har det svårt nu och då är det inte så lätt att tänka att det skall bli bättre men innerst inne vet du nog att du kommer att stå på benen igen.
Vi peppar dig till tusen här inne det vet du!
Skickar healing till dig nu snart!
Kramar om dig! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Lenjon1 - sänder mina varmaste tankar till dig! Det är tungt när man befinner sig i hopplöshetens mörker - tills hoppets ljus strilar in igen!
Skickar så mycket healing och styrka jag kan till dig i eftermiddag! Kram!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Det kommer bli ljusare igen. Skickar massor av kärlek och energi till dig och din situation. Kram på dig.
Genom alla tårar skickar jag stort tack till er alla….ni betyder massor
Kram
skickar under eftermiddagen
Jag skickar också till dig under eftermiddan.
Skickar efter bästa förmåga
Kram
Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga 🌺
Har skickat lite påfyllning!
Massor av kramar till dig Lena!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag har skickat till din situation och bett om hjälp till dig, och följande kom upp; "enligt oss människor kan det som händer oss kännas orättvist, och Livets Skola är tuff. Dock ges oss dom lektioner som vi har förmåga att klara av, så när vi klarar oss igenom så får vi något viktigt med oss, och vi slipper omtentera".
Och - det är så bra att du ber om hjälp, för i "svagheten" sitter din styrka!
Tårar är förlösande. Lycka till nu!
Ni är så fantastiskt goa allesammans….och har idag känt mig lite "stabilare" tack vare er skulle jag tro och att båda mina barn är hos mig…
Men "frodig" - jag vet MEN…det är något som ändå inte stämmer med den situation jag ofrivilligt har landat i…hela min själ och hjärta skriker nej Lena det är inte rätt.
Ibland men bara ibland, infinner sig lugnet och jag klarar av att lyssna inåt, lita till intuitionen och då känner jag att något inte stämmer. MEN har banne mig ingen aning om vad jag ska göra. Ber dagligen om hjälp från andevärlden och jag tror de sliter sitt hår då jag inte lyssnar, inte hör…
Men när jag tror jag hör…då vågar jag inte tro att jag hör rätt…och då kommer dessa tårar igen och igen och igen….
Fortsätt finnas vänner
Kram till alla
Lena
Lena vet inte om du är hjälpt av det men för mig har the work varit stor hjälp i min väg som var helt kaos.
/ Skogshumblan
#15 okej, nu har du alltså uttalat det iallafall - att något inte stämmer, och det är väl en god början, att sätta ord på den känslan. Jag önskar dig den energi du behöver för att klara ut din situation och ber om styrka och mod till dig. Kram