healing önskas
Jag är i stort behov av healing som läget är. Alla som vill får gärna skicka healing till mej, och eller hela denna situatiomen som verkar ganska hopplös.
Är tacksam för all healing och tar gärna emot healing av alla som vill ge.
~ mayolica ~
Sänder pepp- och healingbubblor till dig och din situation under eftermiddagen idag! Jag hoppas att du snart ser hoppets ljus glimta till igen!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Sänder massor av kärlek och energi till dig och din situation. Kram
Tack 
~ mayolica ~
skickar
Jag skickar under dagen Mayolica!Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag skickar energi och lättnad till dig under eftermiddan Mayolica! Försök andas med lugna jämna andetag, hjälp energierna som kommer till dig från alla här, att sprida sig i alla dina celler, och i sinnet.
Jag skickar vid 17-tiden om tiden passar för dig.
Jag hänger på och skickar runt 17.
Kram och hopp om att det snart löser sig :)
Jag har skickat till din situation Mayolica, och följande ord kom till mig;
"ditt pussel kan läggas på flera olika sätt. Blanda om alla bitarna ordentligt så ska du se att du kan lägga samman dom på ett annat sätt".
Hoppas det ordnar upp sig för dig. Sänder dig kraft och energi.
Tack alla för hjälpen.
Tror att det har hjälpt endel. har mått lite dåligt stundvis ,men inte hela tiden och allt har inte känts lika hopplöst idag. Just nu känner jag mej ganska lugn o mår bra,trots att jag inte kan göra mycket åt själva situationen och tråkigheter som inte egentligen är mina problem och ansvar,men blir det ändå.
~ mayolica ~
Hej.
Kan skicka i morgon kväll någon gång. Ska försöka vid 21.