Healing iFokus

Healing

Läst 1753 ggr
Andina
0

Go'Morron 11 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron allesammans!

Hoppas ni haft en trevlig resa i natten och vaknat till en härlig dag!

Själv har jag lullat omkring inlindad i en filt sedan flera timmar och njutit av en solig och tyst morgon. Än så länge är det lite friskt ute - men upp emot 20 vackra grader har vi blivit lovade. Det ser jag fram emot.

Dagen, tror jag, får ägnas åt praktikaliteter inom- och utomhus om vartannat. Mycket som borde ha gjorts har inte blivit gjort… ;) men, å andra sidan, det ligger ju kvar o väntar så det är ingen fara på taket!

Önskar er alla en finfin lördag! Glad

_
Silverstreckad pärlemofjäril_

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anna-Helga
0

Godmorgon, det var längesen jag tittade in! :) Jag har jobbat inatt och ska strax åka hem till familjen, sedan ska jag tillbaka och jobba en natt till! Kram och ha en fin dag alla!

Andina
0

Hej Anna-Helga! Vad roligt att se dig igen - det var länge se'n! Hoppas att du mår bra och har en härlig lördag du också! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Ska jobba helg så mycket annat hinns inte med.

Toyan
0

God morgon!

Å..så vacker bild Andina, tackGlad

Hej på dej Anna-Helga! Länge sen sist, kul att se dig, ha det så fint.

Somnade tvärt ifrån både lampa och bok i natt, vaknade när boken trillade i golvet. Hur natten var för övrigt kommer jag inte ihågSkrattande

Vi har solsken och blå himmel, ska ut på promenad och njuta av det vackra vädret.

Ha en fin dag allihopaGlad

Skogshumblan
0

God morgon! Anna-Helga, kul att se dig, sov gott! Här är soligt, ska verkligen njutas av! Annars är det lojhet som gäller, sista dropparna ska sugas läääääänge på. På måndag ska maken till jobb och dotera till förskolan, bara sonen och jag som har ledigt ett tag till. Ha en fin helg alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
0

God morgon alla. Härliga bilder på tjusiga fjärilar och blommor.

Vaknade halv sex och var pigg som en mört. Läste tidningen och sen somnade jag om och sov till halv nio. Så kan det gå, när inte haspen är på.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

I dag har jag haft sovmorgon och drömt massor.

Tack för fina bilder i tråden, din fjäril är så fin Andina.

#1 Hej Anna-Helga det var ett tag se`n, kul att se dig igen!

Ha en härlig dag i solen! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

Go förmidda!

Nu ekar mitt hus tomt igen. Har precis vinkat iväg dottern, svärsonen och två barnbarn.

I eftermiddag ska jag iväg på 1-årskalas och i kväll konsert i kyrkan.

Välkommen tillbaka Anna-Helga!

Ha en riktigt bra dag allesammans!Glad

frodig
0

Godmorgon på er! En sån underbar fjäril du bjuder oss Andina.

Hej säger jag till dig också Anna-Helga. Jag tror du skickade änglar till mig en gång för länge sen Glad.

Jag var nånstans på morgonsidan innan jag vaknade, men kan inte komma ihåg var det var. Minns bara att jag kände igen stället. Hmm, kanske återkommer det. Nattsömnen var god hursomhelst, och jag är så tacksam varje god nattsömn jag får.

Nu strax blir det stadsvandring - ja alltså, ärenden inne i stan Glad.

[Ambrosia]
0

Godmorgon… öum kanske Godeftermiddag nu ;)

Jag är ny här på forumet.

Adina: Vilken fin bild med de vackra blommorna och fjärilen :). Hoppas du med får en fin lördag.

Jag vakna lite sent i dag. Men nu börjar så smått vakna till liv. Skönt, har semester fortfarande. Ska prata med min underbara väninna på msn här om en liten stund.

Ha en underbar dag allesammans.

Kram från Lisa :)

Indiania
0

Välkommen till oss Ambrosia! Glad Hoppas du skall trivas här! Kram

Andina
0

Hej Ambrosia och Välkommen hit önskar jag dig också! Glad

Och tack, kul att du gillade bilden! Tyvärr är fjärilens ena vinge skadad - men den flög så fint ändå, så det hindrade den tydligen inte så mycket.

Haregodis och en fin afton Allihop! På kalas, sömndruckna eller vakna och pigga, hemma i sommarkvällen - eller vartän ni än befinner er!

[GunillaF]
0

#10 Välkommen Ambrosia!Glad

frodig
0

Jag välkomnar dig också Ambrosia Glad!

Skogshumblan
0

Ambrosia, välkommen:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[rore]
0

Godkvällning på er alla. Hej AnnaHelga kul att se dig igen:) Välkommen Ambrosia :) Ganska så nyss hemkommen från Kolmården…trött i fötterna o glad efter en trivsam dag. Det blir nog ett tidigt sänggående här :)

Indiania
0

#16 Du har haft en mysig dag Rore Glad och kommer särkerligen att somna gott!

Kram

[Ambrosia]
0

Hej :)

Indiania: Tack så mycket för välkommnandet. Japp hoppas med jag kommer trivas bra här mer er. Men det tror jag nog. Kram :)

Andina: Tack så mycket. :) Ojda stackars fjärilen med skadad vinge. Måste gjort ont. Men vad bra den flög bra ändå.

GunillaF: Tack så mycket för det fina välkommnandet. Fin smily med.

Frodig: Tack så jätte mycket. :)

Skogshumblan. Tack så mycket för välkommnandet. :)

Rore: Tack så mycket :)

------------------------------------------

Hoppas ni alla också får en underbar kväll. Här är det ganska fint nu, lite fina moln på himmelen.

Må så gott.

Kram från Lisa :)

Anna-Helga
0

Vad gulliga ni är, måste in hit lite mer känner jag! :) Kram! <3