Healing iFokus

Healing

Etikettdjurhealing
Läst 1718 ggr
Ammijo
0

Healing till hund!

Undrar om det finns någon som skulle vilja skicka healing till vår hund Bolle? Han har ett sår på vänster höft. Vet att healing är ett underbart komplement till veterinärvården han får, att det kan på skynda läkningen. Tack snälla på förhand!

Andina
0

Skickar healing till din vän Bolle - några gånger under dagen. Hoppas att såret läker snabbt nu! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

lizaohman
0

Hoppas Bolle mår bättre snart! Vid ett tillfälle när jag skulle heala min hund så tyckte jag att jag fick instruktionen att sända gult ljus. Det måste väl vara fel????

Andina
0

#2 - Näe, Lisaohman, det behöver inte alls vara fel. Du ska nog lita på vad du får till dig! ;) Ibland behöver vi 'tillskott av vissa färgers energier' - färg är ju också energi, starka energier dessutom. Eller man kan också se det så, att i ljuset finns alla färger. Färgerna representerar egenskaper, som t ex lugnande, aktiverande o s v. Våra chakran är också 'knutna' till vissa färger.

Det kan handla om att din hund behövde energin från den gula färgen - solen - solarplexus kanske var i obalans eller behövde stärkas.
Här lite kort om chakror o fäger - men det finns mycket mer - även bland trådarna här på healing (hinner inte leta rätt på några just nu bara - men det lär finnas mycket läsbart under rubriken "Aura & Chakran" till vänster.

Så - inte tror jag att du fått något till dig som var fel inte! Glad

#0 - Jag fortsätter att skicka till din Bolle under kvällen. Hoppas och tror att allt läker bra för Bolle nu!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

majlar
0

Sänder ljus och energi till din kära lilla hund. kram

lizaohman
0

Hur går det för Bolle? Vår hund har också ett sår, men det går åt rätt håll i alla fall. Rötmånaden kan göra så det tar längre tid.

Tack, Andina, då ska jag inte vara rädd för att sända andra färger än ljusgrön/rosa till vovven!

StellaK
0

Jag skickar healing till Bolle. Kyss

Hej från Stella!

Glad

Ammijo
0

Tack snälla ni för att ni skickar healing. Det verkar vara svårläkt men jag tror också att det kan bero på att det är rötmånad. Han går med krage om halsen och man riktigt ser hur dåligt han mår av det. Testade utan en stund igår och passade på honom hela tiden. Men han försöker bara slicka/bita i såret hela tidem så det blev krage på ganska snabbt . Så vill ni fortsätta skicka healing är vi tacksamma!

Ammijo
1

En liten uppdatering. Idag är första dagen som såret inte har vätskat sig utan verkar skapligt torrt och fint. Hoppas hoppas att det har vänt och börjat läka. Tack än en gång för all healing och kärlek ni skickar till Bolle!

Andina
0

Vad skönt att det syns nu att det läker! Då skickar jag några extra doser till honom.

Nu hoppas vi att det läker fint och snabbt, helt och hållet!

majlar
0

Här kommer mer kärlek och energi till vovsingen.

Ammijo
0

Hej igen! Det som inte fick hända har hänt! I förrgår var såret så torrt och fint bara en liten skorpa kvar. Helt otroligt hur fort det läkte(med hjälp av healing! Tack!) igår morgon hade han lyckats slita av sig kragen och bitit upp hela såret + lite mer. Så nu får vi börja om från början igen. Nu är det vakt på honom hela tiden. Tur vi har semester ett par veckor till. Jag tycker dock det är bättre idag så vi hoppas på snabb läkning nu. Men är givetvis tacksamma för lite extra healing!

Andina
0

Men oj! Det kliade antagligen i såret… Stackarn! Jag skickar mer 'healingbubblor' till er vän under dagen. Ja, nu får vi hålla tummarna för att det läker snabbt och bra!

powerofthebass
0

sänder lite senare idag.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

majlar
0

Mer kärlek och energi kommer det här, till det kliande såret.

lizaohman
0

Alsolsprit har klådstillande effekt.