God Morgon 22 juli
Godmorgon på er allesammans!
Idag är mina tankar i första hand på Utöya och hela det norska folket.
Samtidigt stoppar jag ner dagens matsäck i ryggsäcken och sitter en stund i min trädgård, som blev såpass iordning så jag kan lämna den ett tag.
Jag reser idag för att 22 är min siffra (nåja, inte bara min
). Jag ska göra min länge efterlängtade resa för att finna tillbaka till mina rötter, hela och vidareutveckla mig själv mina nära och kära, och göra mig redo för …
Ja, det vet jag inte så mycket om ännu, men något väntar på mig.
Kanske har jag skapat en ilusion under min väntan. Det kommer att visa sig. Och det är jag nästan helt lugn i
.
Jag kommer att berätta på vägen om och när tillfälle ges. En del av resan tillhör även er känns det som.
Jag önskar er en fin söndag. Ta gott hand om er
!
God morgon frodig oh alla ni andra. Ja idag är tankarna hos dedrabbats av det vidriga på Utøya. Tänker också på Berheing Breiviks släkt och familj… Frodig vilken underbar resa du är på väg att göra, hopas allt blir bra och att det du behöver få kommer som det ska. Själv tar jag ännu en loj dag som den kommer. :) Önskar er alla en fin dag idag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Söndagsmorgon!
Kallt! I natt har det varit bara 3 grader, måste ut och inspektera lite i trädgården. Risken är att växter fått sk frysbränna. Hoppas inte.
Det låter spännande och intressant med din resa Frodig. Ser fram mot att få höra om den.
Jag fortsätter att sy idag. Barn/babyklänning två av tre, är nästan klar.
I kväll ska jag på konsert med Ulrika Bodén. Hon har tonsatt dikter Junselemål, av Nicke Sjödin.
Ha en bra dag allesammans!
God förmiddag alla. Lycka till med resan frodig.
Här är det mulet och blåsigt, skuggorna börjar bli långa och det gröna blir allt grönare.
Tänk vad sommaren går fort.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God förmiddag alla. Sitter och väntar på att daggen skall torka så jag kan klippa gräset ( lite dåligt samvete eftersom det är söndag). Dottern har följt med kompisen till Parken zoo i Eskilstuna. Hundarna vilar efter morgonturen och ja livet är fantastiskt även idag…. Njut av dagen allihop - den kommer inte igen :-)
Go'Förmiddag allihop!
Vilken härlig resa du har framför dig, Frodig! Vad den än kommer att ge dig så tror jag den är viktig för dig! All lycka på din inre och yttre resa!
Skogshumblan och Chakra - bra beslut, att ta dagen som den kommer och 'bara va'!
Gunilla - Men fy sjuttsingen, tre grader…
Jag hoppas verkligen att dina blommor inte tagit skada. Vart tog sommaren vägen???
Mysigt med konsert i alla fall! Och dina små barnplagg blir kanske färdiga kvickare då.. Ska lyssna igenom videon straxt - verkar vara nå't som jag gillar av titeln att döma! :)
Majlar - Ja, nog går det fort… en tredjedel kvar av juli ungefär… Jag har också noterat att den gröna klorofyll-fyllda växtligheten fortfarande är väldigt grön. Så här års brukar jag normalt ana en skiftning av gult i det gröna (jämfört med juni-växtligheten), men inte i år. Troligtvis för att det inte varit så hett och torrt. Alltid nå't gott med denna sommar - för jag formligen älskar den klorofyllfyllda gröna färgen i naturen!
Läslusen - härligt att du njuter! Fortsätt med det hela da'n! Men varför har du dåligt samvete? För att du ska 'jobba' en söndag som är vilodagen? Hur som helst - släng det dåliga samvetet i komposten och låt den nära gräset istället! ;))
Idag blir det lite plock och pyssel, se'n ska jag skjutsa mitt besök till centralen och flygbussarna. Därefter är det bara jag och djuren hemma igen ett tag. Ska bli skönt också - även om vi har haft kul! Eremit som jag är, kommer jag att njuta av tystnaden! :)
*
Ja, Utöyadåden präglar dagen. En tung dag - särskilt för de nära drabbade. Men även för många människor över nationsgränser. Jag ber om all healing de drabbade kan få!
*
Ha en riktigt fin söndag allihop! Hela da'n! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Gomiddag !
Lite sent för god morgon och Frodig hoppas du får det underbart på alla vis.Nu har jag inte hängt med här inne senaste tiden så mycket men är det utomlands du ska så låter det underbart när regnet invaderat vårt avlånga land.Ha det helt fantastiskt nu 
Ja jösses vart tar tiden vägen tänkte bara i morse att snart är vi inne i Augusti och snart är sommarloven slut för ungdomen som i våras måste känt som en låååång ledighet men tiden går fort och dom sitter i skolbänkarna igen.
Snörvel,halsont och feber,lite gnäll gnäll,vitlök,honung,ingefära,sova,lata sig,snyta sig jah det går ju det också och bara att hänga med och gilla läget som dom säger .Skulle nog behöva den där whiskeyn som diskuterades på annan sajt i en dold tråd så skrämmer man nog bort både det ena och det andra kan jag tro
Ha en fortsatt skön Söndag på er och hoppas vegetationen inte frusit för dig Gunilla.

God middag!
Mina tankar går till Norge idag och även till Denver Colorado
Önskar dig all lycka med att hitta vad du söker Frodig, en sådan resa behöver jag också göra, kanske blir det snart.
Krya på dig wolfheike.
Ha en fin söndag allihopa!
Tack för alla lyckönskningar jag fick här, kära vänner
! Först idag är jag tillbaka här 18 dagar senare. Och ni som är intresserad av numerologi, 18 blir 9 och 9 är avslut… 
Hoppas du fann det du sökte. Och visst är numerologi lite magiskt. Kram
tack Majlar, jag återkommer om det imorgon i en egen liten tråd tänkte jag
!