Healing iFokus

Healing

Etikettdjurkommunikation
Läst 988 ggr
Stallkompisen
0

Djurkommunikation

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan. :)

Jag har en bild på en häst som jag skulle vilja att någon person "pratar" med.

Alla svar uppskattas :)

Kamusiime123
0

jag kan snacke med din häst, de kalade mig för "the whorsewhisperer" i uganda

jak har speciellt aserat mig på hesttal :)

[GunillaF]
0

Är det din häst Stallkompisen?

Vad är det du vill att någon ska prata med hästen om?

Stallkompisen
0

#2 Nej, det är det inte, men ägaren tycker att det är okej att jag lägger upp här. :)

Lite allmänt om hästens förra liv osv, vad som har hänt honom genom åren. Och gärna varför han är lite rädd för människor, även om jag vet lite om hans bakgrund.

gladadjur22
0

Hej Stallkompisen!

Hade inte tänkt att skriva tittade på kortrt av din "väns" häst ägaren. jag var ute på en kort promenad och hästen fastnade på min näthinna så nu sitter jag här och skriver.

vad som kommer till mig är:

hypofysen, huvudet att det skenar inuti hos hästen. känsla av rädsla, skrämd. Ögonen påverkas också. Kan ha blivit skrämd utsatt för press. Fin häst med bra hull och fin päls, glansig, bra med itaminer och bra kost.

Lycka Till Er!

Stallkompisen
0

#4: Ja, han hade inte de bästa första åren i livet. Ska säga detta till ägaren, då blir hen nog glad ;)

frodig
0

Jag tycker hon utstrålar smidighet i rörelserna, smidighet och harmoni. Och rör hon sig inte så nu, så är det dit hon önskar sig och är medveten om att hon kan. Rörelse är ju läkande även för en häst, och massage. Att vara i harmonisk rörelse kan vara en bra hjälp att läka gamla själsliga sår.

När vi rör oss "vackert" och balanserat ökar vi vår självkänsla. Och massage hjälper oss att komma dit. Det gäller både människa och häst känns det som.

Nu vet jag ju inte att denna häst är en hon, och inte heller om något av det som kommer till mig stämmer, men jag berättar iallafall, så får vi se om ni känner igen något av det.

Stallkompisen
0

#6: Han har väldigt fina rörelser Glad

frodig
0

#7 va härligt Glad!