God morgon 9 augusti.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er. Här är tyst och stilla, min familj sover än. Låter dem sova, nästa vecka är det vardag igen så vi får ta tillvara på lojheten i tillvaron. Hoppas Du får en fin dag oavsett vad du gör av den.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Go'Morron Skogshumbla! Och Go'Morron alla andra som droppar in här under dagen!
Tyst och stilla är det här också. Katt o Pappisar håller just på att morgna sig och själv är jag lite morgonopömsig ännu. Det är mysigt att loja sig på morgnarna!
Önskar er alla en fin dag idag! 
Nu ska jag in o titta på din länk, Skogis, det ser ut att vara nå't skönt o vackert du bjuder på!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Go'Morron Indiania också, som han emellan!
Härlig sommargrönska på bilden!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Godmorgon i tråden! Fin morgon musik skogshumblan. *Gillar den verkligen* Inatt har jag sovit som en stock o drömt hur mycket som helst…nästan så det käns som om jag bara har jobbat o behöver lägga mig o sova igen:P. En fin dag hoppas jag vi får.

Tittar in och önskar alla en fin torsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Önskar er en riktigt bra Torsdag!
Hej. Vill bara smyga in och önska alla en härlig dag. Här strålar solen från en klarblå himmel. Blir en dag i trädgården:-)

God morgon!
Ska strax iväg till jobbet, önskar er alla en fin dag

God förmiddag alla!
Här regnar det så det blir till att sysselsätta sig med nåt inomhus.
Ha en bra Torsdag
Nu är jag hemma igen efter att ha varit på mina fd svärföräldrars begravning.
Ett finstämt avsked, med vacker musik och sång.

Go'Afton allihop! Tittar in för att önska er en god fortsättning på torsdagsaftonen!
Gunilla - Det låter som en vacker ceremoni - ett vackert avsked!
Healing-Mammut - skönt med skogens energier - och en tuppis på bryggan - det var länge se'n… åh vad jag längtar nu!
Tack för alla härliga bilder - somrigt, somrigt och underbart! 
En extra kram till dig idag Gunilla 
Ja du Andina en tupplur på bryggan kan starkt rekommenderas - var precis vad jag behövde!! Tyvärr var maken inte lika överväldigad av getingsticket som såg till att vi fick ett abrupt avslut på vår utflykt…men det blev bättre med lite groblad :)
#16 - Asch och ajjj.. de kan vara lite ettriga de små randiga rackarna! Men oftast är de ju inte aggressiva. Hoppas att det inte gjorde för ont i alla fall - nu blir ju deras gift svagare också, så här års.
Snusa på bryggan - vi hade ett sommarställe vid vattenbrynet i skärgår'n en gång i tiden. Det var helt fantastiskt underbart när jag vaknade vid 3-4 på morgnarna och gick ut på bryggan o la' mig och kunde följa djurlivet vakna - och så småningom somnade jag oftast efter ett tag där med vattnet kluckande under mig… Suckh… Nostalgi!
#13 Det är fint när det blir ett vackert avsked Gunilla! 
Jag tänkte på dig!
" Var nära naturen - var när dig själv "