Önskar helande energier
Jag flyttade förra året till en ny lägenhet, efter att jag bröt med min dåvarande flickvän, jag känner att de sitter massa dålig energi i lägenheten, till och med känns de som energin försvinner från kroppen när jag går in i trapphuset. Under vintern gick pannan sönder i huset, så när de var som kallt så försvann all värme från lägenheten, så man slutade använda sovrummet och flyttade in i vardagsrummet istället och sover på soffan. Jag har försökt få ordning på sovrummet, har haft stora planer att måla om köket och hallen i lägenheten. Jag valde tyvärr fel tapeter till vardagsrummet, brunfärgad tapet, ljusblått i sovrummet.
Jag funderar starkt att köpa salvia och rena alla rum i lägenheten, för jag vet inte hur länge jag orkar bo kvar här.
Jag vill vara positiv människa, de känns som de är ett stort hinder att komma vidare med mitt liv. Jag är rätt sympatisk människa och känner att jag vill alla väl, grund av de så samlar jag på mig massa dålig energi och är så negativ.
Dåligt med healing här 

Hej! Oj har missat din tråd alldeles.
Under sommaren och semestertider är det inte alltid att jag kikar hela tiden, men att jag missat dig i flera dagar….
Lite praktiskt tänk fick jag när jag läste igenom det du skrivit.
Om du hyr en lägenhet och pannan går sönder så borde ju hyresvärden fixa det fort som sjutton, tycker jag.
Likadant med tapeter, målning och sånt…. Det ska väl värden fixa? Men det är klart, ibland brukar man få göra det själv om man frågar.
Dåliga energier i en lägenhet/ett hus kan bero på att man själv känner sig nere och illa till mods. Kan det vara så tror du?
Nu under sommaren kan du försöka ha fönster öppna och vädra ut de dåliga energierna om det är så att de "sitter i väggarna"!
Om du gillar blommor så ställ vaser på olika platser. Tänd ljus och mys till det.
Jag sänder energi till dig nu om du har möjlighet att sitta eller ligga ner och slappna av en stund. Annars kan vi ta det i morgon vid 11-tiden.
Du hann inte se mitt inlägg innan du loggade ut kan jag tänka. Om du inte sett det här innan kl. 11 på Fredag så får vi komma overens om en annan tid. Jag skickar inte om du inte vet om det i förväg.
Hoppsan, denna tråd har jag uppenbarligen missat också - eller rättare sagt, jag har blandat ihop denna tråd med en annan.
Jag skickar gärna healing också om det visar sig att du fortfarande vill ha.
Hoppas att din lägenhet fylls med härliga energier nu!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag skickar mer än gärna jag oxå.
Bara tala om när du vill ha.
Hoppas det ordnar sig med lägenheten, och dina känslor.
Jag har varit upptagen med jobb (dagskift mellan 6.30 - 15.00) och har min son denna vecka, så jag passade på att logga in mig nu :-)
Det har känds mycket bättre denna vecka, har inte hört något skumt eller upplevt något skumt i lägenheten.
Tända ljus är bra idé, får göra det imorgon :)
Jag bor i hyreshus, pannan gick sönder i vintras, jag var tvungen göra anmälan för tydligen hade ingen annan gjort det, så skulle de ordna det.
Det kan vara så jag känner mig ibland illa till mods, men försöker vara positiv och glad.
Jag tar gärna tacksamt emot healing och tackar alla som har skickat healing. :-)