Glädje
I går stod det så fint i Eileen Caddys bok "Att öppna inre dörrar" så jag delar med mig.
Glädje
Vandra i ljuset och var aldrig rädd att låta sanningens ljus stråla helt och hållet på dig. När du inte har något att dölja, inte något att skämmas för, är du lika fri som ett mycket litet barn. Det har inte några gränser och uttrycker sig med verklig glädje.Det bubblar över av glädje och glädjen smittar av sig och strålar ut till alla som kommer i kontakt med den.
Glädje kan inte döljas eller hållas tillbaka. Den avslöjar sig på allehanda sätt - i en blick, ett ord, ett uttryck. Glädjen drar till sig folk, för alla svarar an på glädjefyllda, lyckliga själar och njuter av att få vara i deras sällskap. Glädjen drar till sig själar, som järnfilspånet till en magnet, medan elände och negativitet verkar bortstötande.
När du vet att du gör rätt sak och befinner dig på rätt plats, utstrålar du glädje och frihet. Allt flödar fritt för dig och faller på rätt plats. Du drar till dig det allra bästa. Du kan inte rå för det, för likasinnade attraherar likasinnade.
Kram till er alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Åh, Indiania, vilka härliga ord och tankar! Det är ju precis så det är också! Och vilken tur att Glädje sprider sig så lätt! Tack Indiania! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ja Andina visst blir man glad! 
Tack!
Detta kan man läsa om och om igen. Så sant! Sanningens ljus!
Tack för sanna och kloka ord Indiania.
Visst är det så. 
Jaa visst är det så, Tack för du läser Gunilla!
Glad
Tack för att du delar med dig Indiania
#7 Härligt att kunna dela med sig glädje! 
Tack för att du delar med dig,det var fina ord!
Tack Limewear, blir glad att du tycker om orden! 
Tack för påminnelsen Indiania, älskar de kloka ord Caddy har! Var har du köpt boken? Jag brukar kolla in på findhorns sajt men boken kan vara en fin present att ge bort om inte annat.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#11 Ja visst skriver hon bra! 
Boken "Att öppna inre dörrar" finns på Adlibris och kostar 124 kr.
Jag har också gett bort boken i present.