Healing iFokus

Healing

Läst 420 ggr
[Chakra]
0

Godmorgon 8 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är dags att vakna till en ny dag! Glad

ludde1
0

Godmorgon Chakra. Glad

Jag skall snart ut o plocka blåbär, bäst att passa på nu innan regnet kommer, det är lite grått idag.

Ha en bra dag alla som tittar in idag.Glad

nillanb
0

Godmorgon härliga själarGlad

I går fick jag en påminnelse från det förflutna, minnen sedan länge djupt förträngda…omskakad och med den gamla rädslan på väg fram inser jag hur långt bort de var..inte finns det längre något av värde att kvar i dem, översköljdes av en djup innerlig tacksamhet att de är bara minnesbilder och vilken styrka vi har inom oss som tar oss ur och upp och låter våra själar växa i erfarenheten.

Önskar er alla en magisk dag

[rore]
0

Godmorgon på er! Lycka till med blåbärsplockandet Ludde:) *mums* Härlig insikt du fått Nillan. o tack för att du delar med dig.

Denna kommentar har tagits bort.
powerofthebass
0

Godmorgon

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

majlar
0

God morgon alla. Härliga ringblommor.

Idag på morgonpromenaden kvittrade fåglarna som om det var vår igen. Vi kanske har missat att det varit vinter och det börjar om igen. Hihi

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Man kan inte ens ta en bild utan att det är en massa regn på. T.om blommorna hänger och är blöta.

Elpida
0

God morgon!

Vilka vackra blomster i tråden - som vanligt!Glad

Hur blir det i år Gunilla, ska du göra någon Ringblomssalva?

Här vädret lite si så där, igår regnade det på både längden och tvären så det skulle kanske behöva torka upp lite. Blåbärsskogen skulle jag oxå begett mig till men jag har inte kommit så långt än. Snart är de väl övermogna här i småland..

Hoppas ni får en skön onsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Godmorgon alla!

Fina blommor ni visar.

#2 Det är skönt Nillan att tänka tillbaka utan att det gör ont.

Regn i går och regn i dag, hinner nog ta en promenad mellan skurarna i alla fall.

Ha en mysig onsdag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

God förmiddag

Jag fixar inför besök som kommer i kväll och ska stanna några dagar.

Ringblommor - också en av mina absoluta favoriter.  Vet inte om jag ska göra någon ringblomsalva i år för jag har ganska mycket kvar av fjolårets, men ringblommor har jag sått så om andan faller på så gör jag ett kok i år också.

Nu skyndar jag vidare i mina förberedelser, men först en healingklient kl 12.

Ha en fin dag allesammans!

Andina
0

Go'Morron i tråden!

Och tack för alla vackra blomsterbilder ni bju'r på! Bidrar med lite koriander igen.

Det låter som att det lossnat något inom dig, Nillanb. Härlig upplevelse med den nya känslan!

Ha en fin dag idag allihop - i blåbärsskogen, på arbetet, hemma eller var ni nu befinner er!

Dags att ta en vända med pappisen utomhus.

HareGodis! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

JohannaEkroth
0

Jag önskar er alla en underbar dag! Kyss

Själv är jag krasslig, men jag ska vila så jag inte blir krassligare! Foten i munnen

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else