Godmorgon 7 augusti
Godmorgon!! Indiania, ar det dina hastar? En harlig bild,,Jag befinner mig ju i Japan, och har borjar det bli kvall snart!! Men en harlig dag har det varit:)
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
#1Godmorgon SHIAWASE! Nej det är inte mina hästar tog bilden ifrån bilen när vi var i Skåne på semester.
Ha en fin fortsättning i Japan!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej hopp. En ny dag och nya tag!
I dag gjorde vi var sinn morgontråd Indiania, med bara 2-3 minuter emellan!
Så kan det gå! Hur som, så flyttar jag mitt hit till din.
Härlig bild på hästarna!
Solen gömmer sig bakom molnen än så länge, men jag tror att den kommer att kika fram lite senare idag!
Ha en riktigt bra dag vad ni än företar er!
(Bild: Smultron från min trädgård)
Harliga smultron Gunilla,, , jag har ju stuga, och "hemort" utanfor hammerdal (Gorvik) och du befinner dig inte sa langt darifran:) Inget besok i ar dock!!! Ha en bra dag
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Ja jag undrade just var din tråd tog vägen? Vilken underbar smultronbild, blir sugen!
Godmorgon på er alla vackra själar 
Jag hann tillbaka in efter morgonpromenaden innan regnet kom..
Härliga bilder Indiania och Gunilla! Shiawase Japan så fantastiskt!
Önsakar er alla en skön dag
#6 Nillan vad kul att se dig igen! 
#4 Kul! Det är ju bara ett "stenkast" mellan Hammerdal (mina förfäders hembygd) och Junsele, räknat i Norrlandsmått 
#5 Tänkte att det är enklare med en tråd. Så jag flyttade över mitt när jag såg att du också gjorde en.
Visst är det härligt med smultron. Mina plantor har verkligen förökat sig. Numer har jag smultron överallt på tomten, inte bara där jag satte de första plantorna. Kul för barnbarnen att plocka och även för mig ibland när de inte är hos farmor/mormor
#6 Hej nillanb! Kul att se dig!
Tack Indiania!, och detsamma!
Kramis
Hej o godmorgon! Gråa moln o vätan hänger i luften, men inget regn ännu. Det får bli en slappar dag utan planer.
Godmorgon Rore!! Valkommen att kika in pa Law of Attraction iFokus!! Du har skrivit sa mycket bra dar tidigare,, sa vi valkomnar din visdom!! (om du har lust):))
Shiawase
Hej nillan! Så kul att se dig igen:) Tack Shiawase:)
God middag! Ljuvliga bilder som vanligt! Här bjuder vädret på " gott och blandat" men vi kan njuta ändå. Min dotter har blivit en hejare på att " cykla" på sin balanscykel så vi får motion iaf. Om ett par timmar ska jag lägga om handen, är så glad att operationen gått bra, känseln kom tillbaka direkt, och att jag bara behövde värktabletter första dagarna. Hoppas ni alla får en fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God middag alla. Har varit lite si och så med inloggningen här ett par dagar.
Här är det sol regn och åska samtidigt, fantastiskt vad dom ordnar till det där uppe.
Fina bilder och läskande hemgjorda smultron ni bjuder på idag.
Skönt för dig Skogshumlan att det gått bra med operationen.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#14 Vad skönt att operationen gick bra Skogshumblan! 
Go'Morron mitt på da'n allihop!
Full aktivitet har det varit här i alla fall ser jag!
Fladdrar in här helt kort för att önska er alla en riktigt go' tisdag!
Tack för så juvligt somriga bilder! Och älskar förstås de 'frigående' hästarna! 
Nillanb - så kul att se dig här igen! 
Shiawase - Hej säger jag till dig också, jag tror inte jag sett dig här tidigare, men har förstått att du inte är ny här. Kul att se dig här igen, kan jag ju säga då till dig också! 
Skogis - Skönt att operationen gått bra! Nu kan det bara bli bättre! Slänger ut lite healingbubblor över operationsärret! ;)
Ha en fin tisdag alla!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God middag!
Här var det fullt ös
. Indiania, nästa gång du far till skåne så får du komma och hälsa på mig i småland
. Här är det tvära kast mellan regn och sol, det ska visst bli bättre ju längre veckan skrider och sol till helgen sitter ju fint!
Skogis, vad skönt att det gick bra med handen!!!!
Hej Nillan, så himla roligt att se dig!!!
Shiawase har jag nog inte träffat innan, även om jag är inne och tjuvläser på LoA emellanåt
.
Fortsatt fin dag till er alla!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#18 Vad gullig du är Elpida!
Ja vi får väl se!
Andina, Elpida och alla!! Nej jag haller ju mest till pa LoA,,, gluttar lite pa Andlighet, etc, men sa blev jag ju ledd hit igar!!! och fick kanna pa den harliga stamningen som det ar har (ungefar som vi har pa LoA, sa ni far garna komma dit och halsa pa
) Kommer att fortsatta att titta in har titt som tatt:)
Shiawase