gav jag healing???
Hej hopp!
Jag har aldrig arbetat med healing, men jobbar dagligen med andevärden på andra sätt.
igår fick min man en fruktansvärt huvudvärk.. så jag sa till han o lägga sig i mitt knä så skulle jag massera lite punkter (läser en del om shiatzu)
han är heeelt utan tro och skrattar åt allt som har med punkter,andligt och övernaturligt att göra.
men men han gjorde det.
medans jag masserar så säger en röst till mig att ge han healing, jag vet att man inte får ge utan lov så jag tänkte snabbt tillbaka att det får jag inte, GÖR DET säger rösten allvarligt haha!
Har inte en aning om hur man gör men jag visualiserade att jag fyllde han med energi m.m.
det som skrämde var nog hur det kändes för mig.. blev fruktansvärt illamående och började skaka.. stensomnade direkt efter?
men idag mår jag bra.. och min man.. han vaknade upp med en sån energi..långpromenad på morgonen..storstäda hemma.. ..har grejat o donat hela dagen haha..
han vet än inte vad jag sysslade med igår=/
men jag undrar??gav jag healing? vad var det jag kände?
kram
Spännande att läsa. Hoppas du får något svar. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Det verkar som om han fick healing. Det var din man -du ville att han skulle slippa ha ont - du kände och sände över kärlek rill honom.
Healing är kärlek!
Varför du började må illa kan vara att di man mådde illa och du kände av det?!
Bra ändå att ni mår bra idag!
åh va spännande och kul=) tack för ditt svar!
fortsätter han vara så här effektiv varje gång så har jag en superman haha!!;)
Hoppla hoppla - ge honom healing varje kväll så tar du sovmorgon och väcks av ett storstädat hem :)) Det blir ju healing för dig med / en win-win-situation!!
haha tanken har slagit mig med haha ;-)

Jag säger som Gunilla, han fick kärlek (healing) och så härligt att han blev pigg av det!
Det här med illamåendet kan ha att göra med att man ger lite av "sig själv" fick jag lära mig. Det har att göra med att man ska tänka sig att energin kommer från universum och bara går genom dig som kanal, så att du inte försöker ge av dig själv eller din egen energi. Nästa gång kan du väl prova att visualisera hur ljuset/helande energin strömmar in uppifrån ditt kronchakra , genom dig och ut genom dina händer till den du vill ge healing. 
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
tack för ditt svar!! så är det nog absolut då! visualiserade att jag gav=/.. tack ska göra som du sa nästa gång!