Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 506 ggr
åsam69
0

EN FRÅGA om Healing =)

Hej alla!

Har en liten undran, har varit på healing 2ggr.

1 ggr såg min helare en havsörn,nästa gång ett bulligt stort

rött hjärta och änglar i rummet.

Vad säger det er??

Vad betyder det???

Intressant att höra flera tolkningar . Tack på förhand, kramkram Kyss

[GunillaF]
0

Jag kan få till mig olika bilder på både det ena och det andra. Jag brukar berätta det för den jag healat och fråga vad t.ex h_n tänker på, känner när jag säger ordet havsörn, hjärta osv.

Jag vet att det finns delade meningar om vem som ska tolka vad; Men jag låter mina klienter tolka själva genom att säga det första de tänker på när jag säger t.ex katt….

åsam69
0

Och inte kan jag stava heller HEALING ska det vara inget annat Skrattande

[GunillaF]
0

#2 Jag fixade det!

Glömde att skriva i mitt förra inlägg att det kan komma de från andra sidan också under en healing. Har de ett budskap så berättar jag det för klienten. Ibland kan de visa bilder på vad de menar och det lär jag mig allt eftersom tiden/åren går, att tolka vad deras bilder betyder, på mitt sätt.

T.ex kan ett rött hjärta betyda kärlek för dig, medan det betyder att hjärtat "blöder" för mig, osv. Var och en lär sig tolka sina bilder.

Nästa gång du är hos en healer som får till sig något, fråga om du ska tolka det själv eller om h_n gör det åt dig.

åsam69
0

Tack för ditt svar,jag har tolkat det på mitt sätt men tänkte att det kunde vara intressant att höra vad ni som Healar tycker Glad