Är detta rimligt "krav" vid healing?
Bild på den som skall healas, samt namn. Gärna efternamn, men inget krav.
När jag labbade lite igår så upptäckte jag att healingen verkade bli bra mkt kraftigare då jag hade en bild och namn på personen jag skickade healing till.
När man är ny inom det här kanske det känns bättre med en bild/foto på den som ska healas?! Jag tyckte det i början. Men numer behöver jag inget foto, det går lika bra utan.
Det här med namn då… Jag kan nöja mig med förnamnet och ev ort, men det är inte nödvändigt heller. När vi skickar till varandra här på sajten så har vi ju för det mesta bara ett nick-name och det fugerar så bra.
Tack för svaret.
Så då utgår jag ifrån att jag kör på så som det känns bäst för mig, dvs med bild och namn. 
#2 Gör det tills du "blir varm i kläderna".
Men som healer har du även ett ansvar gentemot din klient att förklara före healingen vad som kan ske under och efter healingen och varför saker och ting sker. Så "labba" inte bara. Det är levande varelser med smärtor och känslor du har att göra med.
Jag "labbar" aldrig utan andras tillåtelse.
Med "labba" i TS menar jag inte "labba" som i #3.
Om jag byter ut ordet labba mot finjustera då? 
Tror det bästa du kan göra är det som känns bäst för dig sen finns dom som jobbar på det viset med bild och namn både inom healing och mediumskapet men som Gunilla säger så kommer healingen dit den ska fast vi bara använder nick på sajten.
Jag jobbar inte med bilder men visst kan det vara bra om man behöver känna in en person på distans men inget måste utan kör på det som känns bäst för dig 
Tack för svaret.
Jag kör på med bild och namn i den mån det går. Det är bara det att jag reagerade kraftigt igår då jag "finjusterade" min healing. Nu så har jag ju bara testat denna tekniken en enda gång hittils, så det går ju inte att ta ut nåt i förskott eller vad man ska säga.