Ursäkta dröjsmålet...
Under sommarhalvåret och speciellt semestermånaderna sjunker aktiviteten rätt så mycket på Healingsajten. Jag gissar att det sjunker på de flesta sajterna på iFokus.
Den tid vi lägger ner på sajter, är på frivillig basis och som alla andra försöker vi njuta av sommar, sol, camping, semester osv.
Vi finns här, men inte lika mycket som under vinterhalvåret.
Det är ju bra att vi/ni inte sitter framför datorerna utan är ute och rör på er och njuter av sommar och sol.
Därför kan det dröja längre än vanligt innan ni som ber om healing, vill att någon försöker "tala" med era djur, osv, får svar i era trådar.
Om det är akut och brådskande och ni inte får svar tillräckligt snabbt här inne, så kanske ni kan kika i länkarkivet och höra er för om det går att konsultera någon av tipsen som finns där.
Trevlig sommar.
God och härlig sommar önskar jag er alla också! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Önskar er alla en fin avkopplande sommar!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
En fortsatt härlig sommar till er alla 
Oj vad badsugen man blir av din bild Gunilla,plurret nästa kanske 

Det är absolut viktigt att ladda om med fina healingenergier som naturen strålar av just nu! Och som du säger Gunilla finns ju alltid gamla trådar att ta hjälp av!
Ha det riktigt gott alla duktiga medarbetare
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag önskar er alla en skön sommar med mycket sol och bad så vi
får ladda våra batterier, så vi kan komma tillbaka till hösten igen,
pigga o glada.
Ha en skön sommar

Och alla som ber om healing vill jag ge ett tips. Förutom att någon person skickar… Ta lite tid att gå ut i naturen och känn vad den har att ge till dig. Luta dig mot ett träd och ta emot vad det har att ge dig, det brukar kännas tryggt i ett träds närhet. Stryk över grästuvorna och låt gräsets energi spraka upp omkring dig. Lukta, lyssna och njut. Kupa händerna omkring en blomma, se efter om du känner blommans andedräkt. Följ en bäck och låt den visa vägen. Du kommer känna att bäcken tycker det är roligt att få visa dig ställen som du aldrig sett förut. Och mycket mer.
Ha en trevlig sommar alla.
#6 Kloka och bra tips SannaHolmgren.
Trevlig sommar! 
#6 instämmer medGunilla. Fint och klokt beskrivet SannaHolmgren.
Jag önskar er alla en go och naturnära fortsättning på sommaren
!
Tack SannaHolmgren!
Du skriver så klokt och fint!
Trevlig sommar alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Önskar er alla en riktigt fin fortsättning på sommaren.