Healing iFokus

Healing

Läst 706 ggr
Indiania
0

Godmorgon 5 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill önska er alla en fin söndag, här är det mulet i dag men i Skåne var det sol och värme.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Välkommen hem, Indiania!GladFin bild!

Många timmars sömn denna helg efter första semesterveckan.

Hoppas på en solig och vacker söndag!

Toyan
0

God morgon på dig Indiania och alla som tassar in senare!

Här lyser solen så vackert och det är 16 grader.

Önskar er alla en härlig söndagGlad

Indiania
0

#1 Tack ChakraFlörtBilden är från Brösarps backar i Skåne. Fina blomster.

#2Härligt med sol Toyan! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[VSK]
0

God morgon.

Idag skall jag iväg på födelsekalas och kalasa tårta och annat smått och gott Tungan ute

Ha en fin dag.

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Välkommen hem Indiania.

Härliga bilder ni bjuder på idag (också).

Nu hör jag "babykvitter" från nedre våningen. Mitt minsta barnbarn har sovit över och nu ska vi kramas och leka.

Ha det bäst där ute i vårt avlånga land!Glad

Skogshumblan
0

God förmiddag alla, Hoppas ni alla får en skön dag och njut av livet som är nu.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
0

God morgon alla. Fina bilder idag. Gosa med barnbarn är inte så dumt.

Har precis hunnit innanför dörren innan det kom en störtskur igen. Det känns som man har regnet i nacken när man är ute.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

wolfheike
0

God Morgon !

Härliga bilder ni bjuder på.Visst känns det som regnet jagar en i nacken vilken lågtrycksommar vi har och haft.

Var nyss och handlade och vilken Söndags start det blev.Gick till bankomaten med kortet i handen men den var stängd,10 meter till butiken och kommer till kassan kortet borta.

Snurrar runt och letar febrilt om jag tappat det från bankomaten eller på butikens golv.Inget kort.Ringer min far som fick åka ner och lösa ut varorna,trevlig personal lånar ut telefon och ställer min korg i deras kyl i väntan på att far ska komma ner och lösa ut.

Åker raka vägen hem och ringer banken för att spärra,väntetid en Söndag märkligt nog.Nåja sen knackar det precis på dörren när dom på banken svarar där står min far med kortet i handen som jag tydlgen lyckats lägga i kundkorgen av alla ställen Skäms

Nåväl lite rivstart skadar inte och fart blev det på oss alla och kortet till rätta på sekunden innan dom hann spärra det ,slutet gott i alla fall Skrattande

Ha en fin dag allihop Glad

[rore]
0

Hej o godmorgon på er. Här skiner solen så skönt. Härlig bild Indiania. Jag for rakt in i sagornas värld. Ja du Heike..vilken omruskande morgon du haft…tur kortet kom till rätta:) Kramas med barnbarn låter ju alldeles jätte mysigt Gunilla. Önskar er alla em magisk söndag.

[Chakra]
0

#8 Ibland tar allt en väldans stor omvägSkrattandeSkönt att kortet kom tillrätta!

#5 Babykvitter är ljuvligt!Glad

wolfheike
0

Skratt ja det blev en liten omväg men bra till slut ändå Skrattande

[Sundance Kid]
0

Gomiddag på er alla!

Idag blir inte så olik de andra dagarna. Tyvärr. Obestämd

Andina
0

Go'Morron på eftermiddan allihop! Vilken fart det är på er!

Själv har jag vänt på dygnet o somnade inte förrän imorse och vaknade sent - hela dagen känns 'uppochner' och halva da'n försvunnen… 
Strålande härligt väder här idag igen - här också, Toyan - så det blir till att vara utomhus en del o låta tvättmaskinen jobba lite till idag. Det är så härligt med soltorkad tvätt! :))

Wolfheike - så lätt det är att lägga ifrån sig saker omedvetet… Jag gör det varje dag - tack och lov oftast hemma… Telefonen ringer, o då lägger jag ifrån mig det jag hade i händerna - och se'n får jag leka deckare för att hitta det 'bra stället'. Plocka nå't i varukorgen, lägga ifrån sig det man har i händerna… ja, i varukorgen låter ju logiskt… ;)) Har lagt både plånböcker o nycklar o annat i varukorgar.. Jag är verkligen en människa som hör till "Det den ena handen gör vet inte den andra handen"-sällskapet!

Tack för härliga bilder - som vanligt njuter jag!

Ha en finer söndag allihop! Med babyjoller (guu' så gosigt), födelsedagskalas, eller bara vanligt 'söndagshäng'! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing