Healing iFokus

Healing

Läst 648 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 4:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er.

Morgon och morgon. Det är snarare förmiddag. Jag satt uppe länge i den ljumma sommarnatten. Synd att det var mulet bara.

I dag drar molnen iväg ser det ut som och förhoppningsvis inget regn.

Ha en bra dag!

[VSK]
0

God morgon Gunilla och resten av folket.

Idag blir det antagligen att grilla hos en kompis.

Det är kanonväder ute, så det gäller att passa på, innan nästa regn kommer.

Ha en fin dag.

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Förmiddag!

Är ute och går med gräsklipparnGladoch tar en paus ibland. Ska snart ta en lite längre kaffepaus.

Fin dag på er!

Andina
0

Go'Morron på förmiddan allihoppsan!

Här strålar solen och värmer på till lagom värme igen. Uppe med tuppen efter en splittrad natt - så jag känner mig rätt pömsig. Trög i huv'et lixom.. ;) Åker ev över till mamma i afton - men inte helt säkert än.

Låter mysigt med grillafton, VSK!

Så du är ute och rastar gräsklipparn, Chakra. Jag har nyss varit ute med pappisen - gräsklipparn får vänta ett tag till.

Tack för sköna bilder, Gunilla och Chakra!

Önskar er alla en härlig och fin lördag - hela da'n! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
0

God förmiddag på er!

Så vackra bilder Gunilla och Chakra.

Vackert väder har vi här också, det gäller verkligen att ta vara på det denna sommar.

Ha en riktigt fin dag alla healersGlad

wolfheike
0

Go förmiddag på er !

Solen ger sig till känna även här men smyger undan och vilar sig mellan molnen ibland.Härliga bilder.

Ha en fin dag Glad

powerofthebass
0

godag, idag har jag planterat ett walnötsträd  nära två andra   hoppas nu att de klarar sig då jorden var mycket lerig längre ner   ha det så bra

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Andina
0

Åh, vad spännande, Power! Jag hoppas vi får se lite bilder på träden så småningom…? Flört

Så du är hemma nu igen efter ditt maratonlopp! Kan tro att det är skönt - även om du säkert haft en härlig cykeltur!?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
0

God dagens på er!

Här är det sol och moln om vart annat. Lagom tempratur och ganska lugnt och stilla.

Härligt underbara bilder ni bjuder på,, blir som glad av demGlad

Ha det gott

powerofthebass
0

hehe maraton har det nog inte varit än. om du menar 10 milaren  så tog jag den på cr 04:45  ommjag nu kommer ihåg rätt.  har nu upptäckt att man ska springa åsså för att öka  lungornas kapasetet  XD  helt slut efter några hundra meter, men det går bättre och bättre målet är att springa en mil utan stopp men obestämd tid framför mig

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Skogshumblan
0

God eftermiddag. Här bjuds det fina bilder! Tack. Kör loja livet och hoppas ni andra har en skön helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Läslusen
0

Goder adton. Verkar som de flesta haft bra väder och det har jag med. Har idag oljat altanen - välbehövligt. Imorgon bär det av hemåt igen för denna gången, men räknar med en långhelg till innan semestern är slut…. Har även hunnit bada i sjön med dottern. Mycket vågor, men härligt!