Önskar helande energier
Idag är sista dagen på min semester och i morse när jag vaknade kände jag mig aldeles yr och skakig. Gick upp med min karl som skulle iväg och jobba och åt frukost men la mig sedan på soffan och somnade. Sov flera timmar men känner att jag mår inte helt okej. Känns lite som en förkylning skulle kunna vara på gång men det har jag verkligen inte tid med nu och jag vill inte att det drar igång en bihåleinflammation igen eftersom jag haft sånt strul med detta under hela våren. Måste verkligen iväg till jobbet i morgon för det är hysteriskt mycket att göra. Vi har flyttat vår avdelning för förskoleklassbarnen och det är inte färdigt ännu men vi ska ha inskolning på de första barnen på onsdag. Vi har massor av papper att kolla igenom inför inskolningen och massor att packa upp och fixa till. Till på köpet öppnar jag på fritids i morgon bitti. Misstänker att hela min kropp säger ifrån att den inte har lust att börja jobba än.
För att orka det här och inte dra på mig någon förkylning just nu undrar jag om någon har tid att skicka lite healing till mig? Lite läkande och stärkande energi skulle kunna vara den kick som får mig att orka:-)
Tack på förhand alla härliga healers här inne! Jag hoppas att någon av er har tid att läsa och heala trots semester och sköna sommardagar.
Skickar till dig fram emot sena eftermiddagen, Smilax, vid 16-tiden om det är ok för dig.
Det låter som att du redan har påbörjat din 'stress' inför jobbet - försök att lägga undan det, för stressen är ju en garant för sänkt immunförsvar.
Andas ut stressen och andas in Luuuuugn… (Tänk eller säg ordet "Luuuugn" medan du andas långa andetag.)
Prova gärna den metod jag berättat om i slutet av denna tråd - eller om du har någon annan metod som känns rätt för dig - för att rena dig själv från energier du inte vill ha i kroppen.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Tack Adina, det ska jag prova:-) . Känns verkligen som stressen är på väg tillbaka.
Det passar utmärkt för mig vilken tid som helst idag
Yr och skakig ska man inte vara. Kolla så det inte är något annat du drabbats av.
Jag skickar ljus och kärlek till dig och din situation. Kram

Majlar: Jag blir ofta så. Händer någon gång i månaden att det känns som batteriet i kroppen tar slut och jag blir illamående, yr och skakig. Hänger ihop med hur min knäppa kropp fungerar tyvärr. Jag äter en sorts antidepressiva tabletter för att kroppen ska gå ner i varv. Jag sätter stress, ångest och oro i kroppen direkt och får låsningar och värk i rygg och nacke bl.a. . Fick tidigare nästan panik av dessa låsningar men medicinen gör att jag kan hantera detta bättre nu. Däremot är jag fruktansvärt trött och jag tror medicinen bidrar till detta. Jag är sjukskriven 25% pga detta sedan många år så jag känner igen det här med yrsel, illamående och att vara skakig emellanåt. Kroppen säger ifrån när huvudet inte förstår att jag behöver vila eller sluta oroa mig.
Jag skickar mina varmar tankar till dig också! Hoppas du snart känner dig bra igen.
Föreställ dig hur lägger din stress/din yrsel och det som får dig att må dåligt, i en liten genomskinlig bubbla, för att sedan slänga iväg den. Packa in det i något och bestäm dig för att du inte ska behöva känna så här mer.
Om du inte känner dig bättre snart kanske läkaren ska kika på andra alternativ. Sådär ska du inte må!
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej.
Jag kan skicka i morgon kväll om det är ok. När ungefär?
Inte för att det spelar någon roll, men vad heter medicinen?
ljus Anders
Smilax jag skickar också till dej under kvällen.
Jag sätter också stressen i ryggen och nacken och har börjat hos sjukgymnast för att träna upp musklerna.Det som blir problematiskt då man lägger stressen i kroppen är att man drar omedvetet ihop musklerna och går man länge med detta så blir det närings och syrebrist i musklerna som i sin tur leder till yrsel.
Du fick ett bra tips av Andina att fokusera andningen på magen sitt långt ut på en stol med båda fötterna i golvet rak avslappnad rygg med hakan lite indragen mot bröstet så att det känns avslappnat och så fokuserar du på andningen.In och ut in och ut. Träna detta en stund varje dag.

Tack! Så underbara ni är. Ja jag ska jobba mer med andningen. Medicinen jag äter heter Cymbalta och den har tack och lov inte biverkningen att man känner sig avtrubbad på något vis men jag kan sova lite dåligt ibland och drömma hysteriskt mycket så jag nästan är trött när jag vaknar. Men jag hamnar inte i samma panik i kroppen tack och lov.
I morgon kväll ska jag iväg och hämta en soffa så jag kanske är borta fram till nio, om det inte är för sent för dig då Anders?
Ok, nej det är det inte. Är kvällspigg. Det går bra efter nio.
Ha det bra!
Skickar såklart 
Hej. Hoppas det är bättre. Kände att du hade problem vid höften. Men du står med båda fötterna på jorden.
Jag skickar till dig! 
Hej från Stella!

Tack så mycket alla!
Tänk att det finns så mycket generösa människor här inne.
Idag har jag mått mycket bättre. Mådde faktiskt inte alls så bra igår eftermiddag och kväll. Var så extremt trött! Men i morse när jag vaknade kändes det mycket bättre
. Har orkat med dagen utan problem och var faktiskt inte så trött när jag kom hem från jobbet. Har inte ont i huvudet idag utan det är bara den eländiga bihålan som krånglar.
Tack för er hjälp för jag är säker på att det gjorde skillnad. Jag känner aldrig något samtidigt som jag får healing men efteråt känns det skillnad.
Nu ska jag snart krypa i säng för att orka med tre tuffa dagar som jag har framför mig med inskolning av nya sexåringar. Kul men jobbigt.