Healing iFokus

Healing

Läst 912 ggr
Indiania
0

Godmorgon 29 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas ni sovit gott i natt!

Solen är framme och hoppas det blir bra väder i morgon då åker vi till Skåne.

Ha en härlig söndag alla healers! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

wolfheike
0

God Morgon Indiania och ni andra mysiga härliga människor !

Tjusig bild Indiania Cool

Solen tittar på oss i Leksand också och idag är jag allt bra seg brukar ju aldrig vara uppe sent men igår skulle ett oväder dra förbi sent mitt i natten och det ville jag ju inte missa.Men det blev inte så häftigt här men såg underbara blixtar på natthimlen som lyste upp.Så vackert och önskar jag inte haft sönder kameran igen Skämsför det hade nog blivit fina bilder.

Nåväl,seg och känner mig som en raggsocka får se om mera kaffe kan råda bot på raggsocks syndromet Skrattande

Ha en fin fin dag på er Glad

[Chakra]
0

Godmorgon!

Ha en riktigt fin söndag! Med eller utan raggsockorSkrattandeDu är rolig du, wolfheike!

majlar
0

God morgon alla. Fin bild du bjuder på idag Indiania.

Jag blir så avundsjuk på dig som ska åka till Skåneland. Di tbrukar vi ju åka varje sommar, men iår har vi ju provat att ställa husvagnen på ett ställe. Det kommer vi nog inte göra något mer. Jag saknar att åka runt, så man får se sig omkring i Sverige.

Här åskade det igår så det skallra i fönstren, riktigt råkurr därute. Fast jag tycker det är lite mysigt om man kan stå inne och titta.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Raggsockor ska man vara rädd om, de är ju härliga fotvärmare. Hihihihi

Indiania
0

#3 Brukar ni åka efter Österlen? Har du något du kan rekommendera oss. Förra gången för två år sedan var vi på andra sidan i Skåne.Hoppas du förstår hur jag menar Flört

majlar
0

Ja vi brukar vara på Österlen. Det är så mycket att se, så det är svårt att välja. Men vi bruka alltid åka till Ale stenar, en magisk och fin plats. Äpplets hus i Kivik. Där har dom försäljning av juicer och annat smått och gott.

Vi brukar bo på Tobiksviks camping, där finns det stugor att hyra och det ligger på  gångavstånd in till Simrishamn.

http://www.fritidosterlen.se/sv/hem/start-hem/

Indiania
0

#5 Ja Ale stenar är en av de platser vi skall till och Kiviks musteri också. Vet du att Ikea säljer ren äpplemust utan tillsatser från Kivik, innehåller bara äpple, den är jättegog.

Tack Majlar för tips! Flört

majlar
0

Ha det så fint nere i vackra Österlen.

Dag Hammaskjölds healingring som ligger i Backåkra på Österlen.

Indiania
0

Tack Majlar! Vilken fin bild, är det du som är så brun och fin?

[GunillaF]
0

God förmiddag.

I gårkväll och i natt åskade det och regnade det där jag befinner mig, inte långt från Wolfheike. Sovrummet jag fått låna ligger under takåsarna och jag måste säga att sova där när det regnar är verkligen härligt!

Solen skiner i dag och vi ska bege oss till en strutsfarm i närheten av Borlänge.

Ha en finer dag!Glad

majlar
0

#8 visst är det jag som är på bilden. Brun och rund. Hihihi #Gunilla ha det så fint på strutsfarmen.

wolfheike
0

Vilken härlig bild på dig Majlar och vad mysigt det måste kännas att stå i den cirkeln.Du ser både varm go och glad ut som så många av er här inne gör Glad

Ha det s trevlig Gunilla på strutsfarmen och Indiania i Skåne,glömde ju skriva det tidigare men bättre sent än aldrig Flört

#2 Chakra FlörtGlad

Lynxx
0

Mor'n! Allt lugnt.

Hoppas ni får en bra dag :-)

---

Katten e borgmästare! Skrattande

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/katten-som-varit-borgmastare-i-15-ar_7353964.svd

Världens gulligaste borgmästare ;-)

Katten Stubbs är sedan 15 år tillbaka borgmästare på orten Talkeetna i Alaska. Och invånarna har inga planer på att avsätta honom (video).

/L

Andina
0

Go'Morron på eftermidda'n allihop!

Och tack för härligt somriga bilder! Vad roligt att se dig, Majlar! Du ser mysig ut - och omgärdad av härliga energier är du! Borgmästarn måste jag ta mig en titt på strax!

Efter tre splittrade nätter somnade jag i gryningen och vaknade upp 10.30! Det känns som att hela da'n är borta och bortslösad!
Se'n ville inte datorn jobba mer heller - så jag har 'bråkat och vädjat och gullat' med den en bra stund nu… Det verkar som att det har hjälpt för stunden i alla fall… ;)

Ha en go' söndag på er allihop! I husvagn, på resande fot, på raggsocksfot och bland strutsfjädrar - eller vad ni nu gör o var ni nu befinner er!

Här väntas en fin och varm dag igen. Lite moln då och då och till sena kvällen o natten väntas regnet bjuda växterna på lite gottigt.

HareGodisKram! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
0

Om du tittar in här Indiania innan ni åker…Trevlig resa!Glad
Jag besökte Österlen förra sommaren, och gör det gärna igen.

Indiania
0

#10 Du är så fin på bilden Majlar! Glad

#9 Hoppas du haft en fin dag Gunilla!

#14 Tack Chakra, det skall bli trevligt! Skrattande

Ha det gott allesammans! Kram

[Chakra]
0

#15 Det var förrförra sommaren jag var därGladTänkte fel när jag skrev.

[GunillaF]
0

Det blev inte något besök på strutsfarmen. Svårt att få ihop det med två bebisar som ska sova, äta och allt var det är + en hel hög vuxna…. Jag lånade en bil och var ute och åkte omkring lite i omgivningarna en stund i ställetFlört

Andina
0

Det var nog skönt det också, Gunilla! Att 'botanisera' runt i lugn och ro!

Strutsfarmen lär ligga kvar till nästa gång! ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing