Alice droppar
Någon som vet om alice droppar mot att sluta röka funkar?

Jag har hört mycket bra om dessa droppar. Men har inget svart på vitt att de hjälper. Jag TROR däremot att du kan ha stor nytta av dom.
Mvh LisaL

Jag är övertygad om att alicedropparna har sluta röka- droppar. Jag ger dig ändå en länk till Alice Lindberg, där du kan läsa och kanske kontakta henne för mer information. Hon har enormt mycket kunskap. Jag har aldrig själv haft kontakt med henne, men bara hört gott om henne.
Lycka till om du ska sluta röka. Om man vill så går det..positivt tänkande hjälper också !
Länk: www.healinglife.se
Vänligen MariaJ :-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Hej jag är ny här :) Sluta röka droparna är bra och de har hjälpt många men man måste ha viljan att sluta också för att de ska hjälpa :) Men så är det visserligen med allt

#3 Jo du har så rätt - det finns inget medel eller metod i världen som kan få någon att sluta t ex röka om den inte vill själv… så i grunden måste den viljan finnas till 100% sen kan allt annat bara vara till hjälp för att kanske underlätta i svåra stunder då suget slår till…
Jag vet att de fungerar för jag känner Susanne som har tillverkat dom. Susanne finns på www.ajkon.se under Alice blomsterterapi.

Jo vist fungerar dem jag har gått utbildningen hos Susanne för blomsterterapeut men som sagt man måste ha viljan också :)

Är någon i behov av alice blomsterdroppar eller vill bara prova någon blandning få ni gärna kontakta mig tanja@lovingwarmth-healing.se Jag var på seans för någon dag sedan och då fick jag kontakt med min guide och han sa att det var en bra sak att jag höll på med blomsterdroppar så nu vill jag verkligen komma igång med det :)