God Morgon 30 juli
Go'Morron ute i stugorna!
Hoppas ni sovit gott och landat mjukt när ni vaknar från Drömmarnas land!
Efter en kväll o natt med åska o regn har det börjat lätta nu. Ett grått molntäcke döljer fortfarande himlen - men det ska lätta om ett tag o bli en hejdundrande fin sommardag igen!
Vet inte vilken tråd jag ska börja med att dra i idag - det finns många att välja mellan, mycket som borde ha blivit gjort. Det får bli "app lapp sa" tror jag. Men först ett antal påtårar… :)
Ha en fin måndag allihop! Det är bara ett par dar kvar av årets julimånad - njut av dem! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon. Här är en blå himmel med några vita tussar efter en gråmulen och blåsig dag igår. Blåsten har dock dröjt sig kvar ännu, men laddar för en dag vid bryggan med dottern. I förrgår kväll när vi tog ett kvällsdopp räknade vi till åtminstone 11 snokar som låg på stenkistan. Antar att kantstenarna var varma och sköna. Imponerande syn. Vi lyckades bada en lång stund utan att skrämma iväg en ända! Trots att vi var fyra stycken varav två barn :-) kan tilläggas att barnen inte var helt bekväma till en början, men accepterade att de skulle få vara ifred. Önskar er alla en härlig dag full av precis de saker som är tänkta för dagen!
God Morgon !
Sköna bilder att vila ögonen på 
Vad läckert att se så många snokar och här skiner solen med lite fluffiga moln omkring sig.
Önskar er en skön dag 
God morgon alla. Vackra bilder att vila ögonen på idag.
Här är det lite kyligt i luften nu på morgonkvisten, lite skönt tycker jag när det kommer lite kalla vindar och pustar mig i ansiktet genom det öppna fönstret.
Ser ut att bli en fin dag att ta vara på.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#1 Förstår att det var med blandade känslor ni gick i vattnet
God morgon! Tack för fina bilder! Det där med snokarna måste varit speciellt. Jag tillhör de omrördas skara så jag ryser när jag läser vad du skriver. Idag är en ny dag fylld med möjligheter. Hoppas ni alla får fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
god morgon vänner. idag ska jag nog ta det lungt iallefall försöka.
jag hade tänkt ta mig en resa till baka i tiden idag.
jag skall ivent åka till en gårdsbutik och köpa kött, sen vidare till en grönsakshandlare. får se om det blir av eller om man tar afären nere i byn.
ha en underbar dag, var rädda om er vänner
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
God kväll.
Hemma igen efter några dagar i Dalarna. Ser att jag har massor med trådar att läsa ikapp mig i. Men först ska jag sova. God natt med er och sov så gott!