Godmorgon 27 juli
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mor'n!
Tycks som de väntar skapligt väder idag 
---
Masarna målar hästar - men det finns hästar som målar åxå!
Painting horse! Meet Justin, the equine artist
https://www.youtube.com/watch?v=g5CE4xR4s_4
Ha de!
/L
Häftigt Lynnx med hästarna! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon!
Solsken har vi än så länge, men, lite mörka moln börjar synas så vi får se hur set utvecklas.
Önskar er en härlig dag och fin helg
God morgon alla! Här är mulet och svalt idag. Skönt efter dagar av värme. I dag ska jag fixa lite hemma, får besök av en väldigt speciell vän i morgon. Vi lärde känna varandra via nätet för lite mer än tre år sedan men först nu ska vi ses i verkligheten. Ha en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#4 Ha en fin dag med din internetvän Skogshumblan! 
God morgon !
Vacker bild du bjuder på Indiania 
Härlig film Lynxx och hoppas du får trevligt Skogis med din vän 
Här hostas det så jag tror lungorna kapsejsar snart,trodde ett tag jag åkt på lunginflamation också men det är nog rethostan som ställer till det meeen det ger sig väl snart kan jag tro.
Solen skiner men ingen direkt värme bjuder den på.
Ha en alla tiders dag 
godmorgon,
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Loggar in från mobilen. Är i ett soligt och fint Dalarna några dagar. Njuter för fullt. Ha en riktigt fin dag!
Go'Morron alla sommarfåglar!
Och Indiania, här mås det bra tror jag - du är allt en liten lustigkurre!
- lite för yrvaken för att säkert veta… har varit vaken större delen av natten.
Häftigt med målande häst, Lynxx - den videon måste jag kika in på strax.
Vad spännande att träffa din 'cybervän' i 'verkligheten', Skogshumblan! Efter att ha lärt känna varann under tre år via internet så kan det nog bara bli bra o kul!
Men Wolfheike, har inte förkylningen gett med sig än! Skickar bubblisar som du får fånga om du vill ha - fram med håven bara! Det kan nog vara rethosta eller att det krupit neråt lite åt bronkerna - då kan det ta tid med irriterande hosta. Du får vara snäll mot dig själv så att du piggar på dig ordentligt!
Hej Gunilla i Dalarna - härligt att du njuter! Fortsätt med det! :)
Här väntar en strålande solig dag igen. Det blir en tur till mamma på em o kvällen om allt går som planerat.
Hoppas ni alla njuter och har en fin dag hela da'n idag! HareGodis! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Vad roligt Gunilla hoppas du får en trevlig vistelse i vårt vackra Dalarna,synd jag ligger sjuk annars hade jag bjudit hit dig på kaffe men det blir väl fler tillfällen 
Tack Andina,fick nyss ett gott tips av Pagan att suga på choklad det ska tydligen dämpa hostan och så är det ju gott 
#10 - 70-90 %-ig choklad… muuums! Det finns fördelar med att vara förkyld också! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tänker man efter riktigt noga finns det fördelar med allt och chokladmedicin tackar man inte nej till 
#8 Härligt att du har sol och fint väder i Dalarna Gunilla.
Det har varit soligt här i södra Värmland också.
#9 Härligt att det mås bra Andina och vad fin bild på måsen! 
Jag tycker de är så fina på nära håll.
#10 Ja det är verkligen synd. Annars hade jag kommit förbi fram o tillbaka idag.
Vi får satsa på nästa gång du är i Dalarna för det vore toppenroligt att träffa dig,visserligen är jag lite bättre men långt från helt bra och går bara och lägger mig hela tiden.Retfullt för det hade vart så himla kul .
Men nästa gång så, och då tar vi inte bara en kopp kaffe utan minst två eller så bjuder jag in dig på lunch 
Vi får hoppas att det finns ett par timmar till övers nästa gång jag är i närheten Wolfheike, för det är oftast bara två dagar jag brukar vara i trakterna de gånger jag är här. Vi får se :-)