God morgon 28 juli
God morgon alla i ljuset.
Nu är vi hemma igen. Älskar vatten och hav. Och tur med vädret hade vi också.
Idag blir det en tur till husvagnen. Gubben har börjat jobba och jag vill inte vara själv där nere. Och om sanningen ska fram så tycker jag det är roligare att åka runt med husvagnen än att stå på samma ställe jämt. Och där vi har våran nu, finns nästan ingen skugga och då blir det för varmt när solen ligger på. Ojojoj vad jag gnäller på lyxproblem. Inte bra.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God morgon Majlar, vilken härlig bild, som vanligt:) Ser ni figuren i molnet? Ha m fin dag alla.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God Morgon !
Underbart med vatten och hav,harmoniskt på alla vis.
Ha en fin fin dag där ute 
Go'Morron Majlar! Go'Morron Skogshumblan, Wolfheike och alla andra go'a!
Jaa, det var en härlig bild, tack Majlar! Så magiskt när himmel och hav smälter samman!
Ser molnen, men ska ta en närmare titt för att hitta 'figuren' också, som Skogis sett.
Välkommen hem igen då, Majlar. Ja, det låter lite mysigt att röra sig omkring lite med husvagn. Lyxproblem har vi nog alla emellanåt - och jag kan tänka ibland, att det är väl ändå "lycka om mina problem inte är större så, större än lyxproblem"! 
Inatt när jag kom hem hittade jag katten högt uppe i en tall och skrek… Någonting hade skrämt upp henne dit - och det tog ett tag innan jag förstod var hon fanns… Snubblande omkring bland sten o mossa i mörkret kom jag till slut till rätt träd… Och det tog timmar innan hon vågade börja hasa sig neråt (föll sista biten), det var ju så brant… Det är lite cirkus med denna katt.. :) Väl inne var hon väldigt spänd på ljud utifrån - men utschasad så hon sov som en stock.
Nyvaken efter en kort natt ska jag försöka få fart på maskineriet nu med några tunnor kaffe!
Go'Morron allihop o hareGodis idag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#4 - Tack!
Jag har sovit gott och kort. Tror lilltjejen har gjort det också, nu är hon ute nå'nstan igen och jag kan bara hoppas att hon får en lugn dag idag.
Vilken härlig bild, Indiania! Jag ser en varelse som springer i den grenen!
Det är som en varelse med strutshals och -huvud och en massa ben…. Strutsödlevarelse… :))) (Ja, jag vet, jag är lite knäppig…)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#5 Ja Andina tycker också grenen springer iväg med sina huvuden. Så då är vi lika knäppa då! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Det är härligt när man inser att man inte är det enda "knäppskalleufot" i världen! 
godmorgon , idag så blev planerna helt ändrade pga vädret. hadde planer på en cykel tur på 105km cr 5h men det får jag vänta med tills imorgon . ha en underbart härlig dag ovavsett väder
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Vi är nog några stycken!
#8 Hoppas på bättre tur i morgon Power! 
Power - "Livet" ville nog att du skulle vila ut lite också, under din maratonresa! Kanske kan du utforska nejderna lite där du är idag - vem vet vad du hittar för spännande!
Ett tredje knäppskalleufo ställer sig i kön och ser en härlig varelse med något ödlelikt över sig ,coolt när man får ut så mycket av en gren 
Bättre tur i morgon Power 
#11 - Jag visste väl att det fanns fler…

#11 Härligt Wolfheike!
Det var väl det jag visste att vi är flera….Kram
Nog är vi knäppa alltid - Indiania, vi skriver ju t o m samma sak, samtidigt… ;)
Kram på er 
Snor den här av dig Andina,liknar mig på pricken 

Nog är man bra knäpp,undrade vart mitt inlägg blev av men man kanske borde publicera det oxå för det ska synas,jösses amalia glömma att publicera
Att glömma är att vila hjärnan en stund! 
Tokan här ser också en härlig varelse i pinnen. Sånt här är inte tokeri, det är att bejaka livet tycker jag!
/ Skogshumblan
Då tillhör du samma skara som oss, Skogis! 
#14 Visst är det härligt att vara lite knäpp ibland! 
eller som #17 Skogshumblan skriver att bejaka livet!
Kram
Andina, tack! * smackelipuss*
/ Skogshumblan
Här är en liten toka till, som tycker mig se en kvinna utsträckt på rygg med ena knät lite snyggt böjt mot skyn. och armarna sträckta över huvudet. Tänk vad fantasin kan roa en…

Ja visst är det kul Majlar!
Skratt vi bli bara fler och fler heter en visa jag hörde som barn 

#24 HÄRLIGT Wolfheike! Vi är en stor familj nu! 

God afton/natt. Har precis bäntat ut åskvädret med två hysteriska hundar. Stackars dem, men nu har lugnet lagt sig…. Hör bara lite sus i träden. För övrigt vill jag sälla mig till knäppskalleklubben…. Jag tycker det ser ut som två ormar som leker/vänslas eller har en sprintertävling :-)
#27 - 

Vad jobbigt för hundarna… Det är jobbigt för djur som är rädda för åskan (för att inte tala om fyrverkerier…). Märkligt hur olika vårt väder är… så här såg det ut för ca en timma se'n här efter en varm och strålande sommardag;
Godnatt härifrån också.
Har haft en helt underbar dag, allt gick helt över förväntningar ( eller nej, jag hade ju kört på Gunillas tips om att i förväg tacka för att allt går bra och tänka positivt
) och trots åska med blixt och dunder bara km här ifrån hade vi en kanonfin dag. Barnen lekte, männen hade trevligt och min vän och jag- ja jisses det är bara så obeskrivligt!
Sov gott alla fina och dröm sött om ni inte redan gör det.
/ Skogshumblan
#28 vilken härllig bild. Det blir nog en fantastisk dag idag med så rosa som himlen är på det fotot. #29 Vad roligt att dagen avlöpte så bra. Du har säkert funnit en vän för en lång tid framöver. Tänk vad internet kan vara bra på många sett. Tror man träffar människor man aldrig skulle ha mött annars IRL. Tjingeling så länge från mig
#27 Välkommen i klubben! 
Jag är som dina hundar gillar inte heller åska och blixtar när den är nära!
#29 Vad trevligt för er Skogshumblan, förstår det var ett fint möte med din vän!
Kram
#29 - Vad mysigt att det känns så gott med din vän - även 'öga mot öga'! Gratulerar till er båda! :)
#30 - Tack, Läslusen! Och Tjingeling tillbax! ;)