Bok att läsa (av) - övning 120727
Bjuder på lite läsning för hängmattan eller regniga sommardagar här. Hittade en sliten pocketbok i bokhyllan som kanske kan vara intressant?
Men du får själv berätta vad boken handlar om!
Det är alltså en övning! 
Tänkte att någon kanske tycker att det kan vara kul att öva lite på skoj. Kan försöka känna av vad boken handlar om? Kanske får du t o m upp Titeln för ditt inre?
Jag har boken här bredvid mig vid datorn nu. Och den kommer att ligga där tills ni får svaret.
Lycka till!

(Jag kommer att försvinna sent i em för kvällen - så respons härifrån kanske dröjer tills tidigast imorgon.)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
ljus arbete hur man får balans i trädgården
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Jag gissar på Andens anatomi. Eller kanske en bok av paulo Cohelo? Eller kanske det är helt fel, bägge två.
Det känns som boken handlar om helande till våra djur?
" Var nära naturen - var när dig själv "
(Ledtråd kommer lite senare…
)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Jag tänkte gammal deckare, typ Maria Lang eller så…
(fast det är ju tvärtemot vad tre personer före mig fått in, så jag blir osäker minst sagt)
Ledtråd 1: Jag tycker nog att #1, #2 och #3 - är inne och nosar en hel del på ämnet…
Tyvärr, Amandla, ingen deckare… även fast man på sitt sätt får va' lite 'detektiv' i sitt sökande efter kunskap ibland.
Ledtråd 2:
l
l
V
efter din bild tog jag fram min bok (lousie l hay, du kan hela ditt liv..)
**_
'
WOW! Grattis Majlar! Strålande gjort!
'

Ni ser vad nära ni andra också har varit - healing, ljus, andens anatomi (däri ingår ju även auran!). Och visst är det väl ett detektivjobb att försöka se auran! ;)
Bra jobbat folks!
Wow Grattis Majlar! 
Superbra gjort!
" Var nära naturen - var när dig själv "
grattis majlar
**_
Niger fint och tackar. :-)