Nygammal kommer tillbaka
Det blev lite turbulens kring mig som person på så sätt att några förföljde mig och gjorde utspel i trådar på olika sajter. Fick också ett hot faktiskt.
Men sedan jag självmant lämnat KTiF som Sajtvärd och medlem, så fick jag vara ifred. Därför behöver jag inte längre gömma mig. Gunilla Art ska jag faktiskt ändra min hemsida till och min grupp på Facebook där jag ska visa mina målningar och berätta om de är till salu eller icke.
Efter att ha fått ta emot sådana gräsligheter som både jag och mina medarbetere fått, då är det en lisa för själen att vara här.
Lustigt egentligen att det kan bli sådär. Är där lugnt och fin på sajten så stiger energierna och det känns trivsamt. Men är där bråk och fula påhopp, då sjunker de - ibland under anständighetens nivå.
Förresten - har ni veckohealing fortfarande?
Jo, jag skulle ju visa min senaste målning som heter Blue Hat. Olja på duk 50x50 cm.
Kramar på er!
Gunilla
Skönt att allt e över för dig..välkommen tillbaka
Tack så mycket "skymningssaga" 
Jo det är skönt nu. Först var jag trött i några dagar, precis som jag hade fått sömnpulver i ögonen, men det gick över och nu känns det bra.
nämen visste inte att john blund börjat jobba extra…nä skämt o sido…kul att du fann tron att komma tillbaka…det e sommar så e rätt lugnt nu också…de friska e utomhus och lever. om de inte är förkylda
Ja inte har det varit mycket sommar hittills. Vi får hoppas på augusti. Fast man kan ju ha semester utan sol, då blir det en helt annan semester än att ligga på stranden. Museer, Konstgallerier. Att vara turist i sin egen stad kan vara kul.
Välkommen tillbka Gunilla,kanonroligt att se dig igen.Det där med turbulensen är jag ju väl bekant med och har kommit och gått några gånger på i fokus och det är alltid ni underbara härliga trevliga som gör man smyger in på nytt.
Tråkigt när det blir så där men vet du hädanefter borde vi alla hålla ihop och hoppar någon på nån så kontaktar vi varandra via pm och går in i dom trådarna och stöttar upp den som blir utsatt.På så vis tar man udden av "boven" om man är fler och ingen ska behöva hoppa av igen tycker jag.
Allt gott till dig och vilken underbar tavla du målat ,suveränt tjusig 
Åh Gunilla SÅ gott att du är tillbaka! Har saknat dig och försökt nå dig men det gick ju sådär … * varmaste Goaste kramen! *
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Välkommen tillbaka GunillaArt!
Välkommen tillbaks önskar jag dig också, GunillaArt!
Efter kaos kommer ordning - så du är nog på väg in i en nyordning just nu! Som jag tror du kommer att stormtrivas med! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tackar så mycket för välkomnandet 
Andina, jo det är kanske så att allting har sin mening och ibland blir det stora turbulenser som det är en mening med, trots man inte ser detta när man är mitt uppe i situationen.
Jag upplevde för en tid sedan att mitt hjärta öppnades. Detta var både smärtsamt och väldigt lustfyllt. Jag har ju varit en sökande under flera år och nu först känner jag som att det börjar bli fast mark under fötterna.
Älskar verkligen dina målningar! Madonnan hänger här hemma så vackert och vakar över mig när jag sover :)
# 10 - Tack plutopellis
Ja Madonnan! Det finns så mycket kärlek och ömhet hos henne. Ta väl hand om henne