Healing iFokus

Healing

Läst 393 ggr
Skogshumblan
0

God morgon 28 juli.

God morgon alla. Hoppas ni sovit gott och får en kanonfin dag & helg. Idag kommer min vän hit. Ska bli så kul att få träffas efter tre års vänskap. Lite pirr känns men så ska det nog vara!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

wolfheike
0

God morgon Skogis och ni andra !

Tror ni får en fin dag du och din vänGlad

Äntligen börjar enveten förkylning att släppa,ingen snuva eller hosta längre och Pagans tips om att suga på choklad var toppen så det kommer jag att använda mig av vid kommande hosta.Känner mig riktigt pigg nu och vil komma igång med vardagen,man kommer liksom mav sig när man ligger.

Lite svalt och blåsväder men uppehåll än så länge.Såg det var åskvarning klass ett på en del ställen.

Ha en fin dag där ute Glad

Skogshumblan
0

Gott att du känner dig bättre Heike. Ska också prova chokladtipset nästa gång jag blir hostig. Tänk vad choklad är bra för mycket. Sötsuget inte minst;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
0

Go'Morron alla go'a säger jag väl i denna tråden också! Vad roligt att vi har dubbla morgonhälsningar idag! Då blir det en dubbelt så go' lördag också, tror jag!

Vad skönt att du är mer piggelin idag, Wolfheike! Gratulerar till det! Chokladknepet måste jag prova nästa gång hostan attackerar. Låter spännande gott! :))

Vad roligt Skogshumblan - jag hoppas att ni hittar varandra lika bra "IRL" som i "Cybern"! Ha det så jättekul!

Ha en god lördag på er allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon i denna tråden också!Glad

Du får säkert en trevlig dag med din vän Skogshumblan!Jag träffade också en ifokusvän i våras och vi hade det så mysigt!

Skönt Heike att du mår bättre nu, fortsätt att krya på dig! Kram

Ha en härlig lördag alla! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Hallojsan i  denna tråden också. Såg inte den förräns nu. Ha en fortsatt fin dag alla och var rädda om varann.