Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 727 ggr
Shiva 108
0

Hej kära folk :)

Hej, är ny i iFocus.se men har smygit runt härninne men nu är jag här inne på riktig Glad för att ev. få svar på mitt sökandet om mig själv och alltet.

Ja… en kort o enkel av hela situation:

Fick en upplevelse hos en dam (en av släktningen som kunde healing) som gav mig healing och då såg hon något hos mig som hon bara log och säger att jag har en bra Aura och att jag har naturlig healing förmmåga men vi var tvunga att avsluta pga en grej som dök upp.

Jag vet inte om det stämmer men fick några upplevelse dagen efter jag fick healing på min hjässen :). Det händer liksom något i min fysisk/andliga sidor… det är något som jag har svårt att beskriva, b.la. fick se Aura mera tydligare nu än förut men ser endast vita sken från huvud men inga färger… men minskade med tiden. Beror kanske på bristande meditation?

Nu hoppas jag att någon vänlga själ som kan "se i mig" och vidare utveckla från vad hon egentligen sett mig i denna kväll.

Om det är "privat" som ni ev. ser så PMa mig gärna :).

Tackar ödmjukast för ert tålarmod med mig :).

/Shiva

Andina
0

Hej Shiva 108 och Välkommen hit!

Det låter som att du hade en härlig upplevelse hos din släkting! Och jag tror nog att healingen öppnade upp dig lite till så, att du såg energierna tydligare (auran).

Det är svårt att säga varför det avtog, auraseendet, men många gånger beror det just på att man "återgår" till samma gamla mönster efter en healing t ex istället för att fortsätta att "rena" sig själv och öva på att förnimma energierna.
Om du övar på att 'öppna upp' och 'stänga till' dina chakran så kan du nog märka att du förnimmer lättare igen, när du "öppnat upp". Men kom ihåg att du inte ständigt ska gå omkring och vara öppen - då tar du in allt möjligt annat som du känner av. Och det blir lätt dränerande istället.

Titta runt i trådarna lite, så hittar du säkert idéer och metoder på att öppna upp och stänga ner sina chakran. Det finns många olika sätt och det handlar i huvudsak om att man visualiserar det. (Kommer inte på någon särskild tråd just nu - men återkommer om jag hittar.)

Jag tror att du kanske själv kommer att få till dig informationen som du hoppas på - som inte kom fram hos din släkting. Kanske var det så, att du inte skulle få allt på en gång - så är det ofta. För det sätter fart på ens egen ambition att vilja gå in i detta med "energier" mer. ;)

Lycka till med dig i alla fall! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Shiva 108
0

Hej.

Ja, det kändes som om hon har öppnat såna blockeringar och allting flödade fritt och läste engelska texter lättare trots jag är så dålig på engelska :).

Har varit nyfiken på reiki innan också och då fick jag en form av bevis att reiki funkar.

Undrar om jag bör Reiki behandla mig ordentlig innan jag börjar komma in i reiki och sånt? Det är dyrt att åka och få healing behandling så… är själv också lite skeptikt… :) .

Hade hoppas om någon kunning inom såna område och ev. se mig och berätta för mig, kanske är lite bekvämt av mig :D .

Skogshumblan
0

Hej och välkommen hit!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[skymningsaga]
0

Kul att du stött på detta med healing…Healing är så mycket ..e enkel tanke eller en bön eller mer avancerat.

Ja, auran rör ju på sig med tanke på blokeringar, dagligt humör, utveckling m.m….

Anledningen till varför ni behövde stoppa kan vara många…vissa saker skall man läka själv, kanske inte orkar fokusera längre på att heala. Hon kanske stötte på din guide eller någon som berättade något eller sa åt henne att sluta…aledningarna är många..

hoppas du blir intresserad så stort att du vill fortsätta.

Heala kan alla. Man måste bara vara öppen och tro.

powerofthebass
0

hej och välkomen hit.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Indiania
0

Hej Shiva 108 och välkommen till oss!Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Shiva 108
0

Hej på er alla, tackar ;).

Ja, jag har förstått att man ska vara tålarmod och lyssna mig själv så hittar man sig själv till sist… tålarmod är nog inte min starka sida :).

Ha de väl folk´s