Healing iFokus

Healing

Läst 488 ggr
healing-mammut
0

Lite värme över??

Jag tillhör kategorin "inte störa" men skulle just nu behöva lite omfamning. Mina hormoner håller på att ta kål på mig just nu. Känner mig totalt dränerad och har ont - allt i en härlig kombination med förkylning och oro för en familjemedlems hälsa. Om någon har tid och ork så är jag mer än tacksam för en liten tanke!!

Sköt om er där ute :)

[GunillaF]
0

Om du har möjlighet att sitta eller ligga bekvämt och avslappnat och ta emot, så skickar jag vid midnatt!

healing-mammut
0

Absolut! Jag ska krypa upp i soffan med mina myskuddar och tända lite ljus. Spännande - jag har aldrig fått på distans tidigare…. Hoppas jag kan hålla mig vaken bara Flört

[GunillaF]
0

#2 Det gör inget om du somnar. Healingen "tar" ändå Skrattande

majlar
0

Här kommer mer kärlek och ljus om du villa ha. Kram

Indiania
0

Jag skickar till dig under dagen! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

storlappen
0

Jag skickar till dig,lite kraft och styrka under dagen

Andina
0

Jag skickar 'healingbubblor' till dig under sena kvällen också. Kanske sover du redan då, men som Gunilla säger, det 'tar' ändå - kanske t o m bättre eftersom du då är helt avslappnad. Styrkepepp kommer redan nu! Hoppas du känner dig mer i balans snart! Glöm inte bort dig själv i all 'oreda'! Kram!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

healing-mammut
0

Tack alla gulliga, visste knappt att det fanns så många kärleksfulla givare på ett och samma ställe - tyvärr så vaknade jag upp i går med den värsta migränattacken jag någonsin haft :(

Det är verkligen inte något man önskar någon! Usch, jag ville bara dra ur kontakten och försvinna så ont hade jag i huvudet, rygg och nacke. Nu mår jag bättre efter att ha sovit till och från i snart 2 dygn.

Och du #7 Andina - du satte nog huvudet på spiken när du säger att jag inte ska glömma bort mig själv mitt i all oreda. Jag har tyvärr alltid varit sån, men jag jobbar på det!!! Jag vet att man måste ladda sig själv också :)

Jag hoppas det vänder snart - ska ta ett varmt bad och lägga mig strax.

Tack för er omtanke, det värmer. Kramar

Andina
0

#8 - Uj, vad jobbigt! Migrän borde 'förbjudas' - det är inte kul! Förhoppningsvis laddade migränen ut de spänningar du hade i kroppen så att du kan fylla dig själv med lugn och styrka nu!

Och du, du får nog jobba lite bättre på att ta hand om dig själv! Det räcker inte med att tänka tanken - du måste 'göra' också! Glad
Ett varmt bad låter som ett bra exempel på det, tycker jag! Så, fortsätt så!

Styrkekram på dig!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

healing-mammut
0

Tack Andina - jag behöver någon som tjatar lite på mig tills jag verkligen tar tag i mig själv…:) och inte bara tänker att jag ska det!!

Jag har egentligen gjort min resa, men det är ett litet mörkt hörn som jag inte riktigt vill gå in i - och det är nog där som mina "stopp" finns. Jag måste hitta en omväg förbi det jobbiga för jag vill verkligen inte gå in där. Vore det inte för just detta lilla hörn så tror jag faktiskt att jag är rätt så bra på att ta vara på livet, mig själv och mina nära. Och jag känner mig själv väldigt bra, men det lilla barnet i mig som vill ha bekräftelse sitter där alltjämt i hörnet ensamt och övergivet - och pockar på uppmärksamhet!

Men det hände faktiskt något efter migränen - för dagen efter kom en bok jag beställt och när jag läste så lade jag ifrån mig boken ibland och varje gång jag tog upp den så kom samma sida upp " Att vilja vara hel betyder att säga ja till ärligheten" om och om igen. Haha, det är någon som verkligen vill att jag ska ta tag i det här. MEN HUR?

Som jag sagt till mina barn - det kan göra ont att vara sann mot sig själv.

Men det är ju svårt när man inte riktigt hittar hela sig själv….

Många kramar