önskar healing för reumatisk värk
hej!
jag skrev nyligen och undrade om healing och graviditet. det visade sig att jag förlorat barnet väldigt tidigt.
nu undrar jag om någon vill ge mig lite healing. jag har reumatisk värk och utreds för detta. dem vet ej vilken sort det är ännu. jag har en son på snart sex månader som jag måste kunna ta hand om men min värk gör det svårt för mig. snälla vill nån ge mig lite lindring?
Linda
Klockan 23.oo har jag möjlighet om du kan då?! Sitt eller ligg och försök att vara avslappnad.
Sänder kärlek och ljus till dig och din situation. Kram
tack! ja då ligger jag i sängen och slappnar av. tack för era tankar och att ni tar er tid till mig. jag är så tacksam <3
Sänder 'healingbubblor' till dig under natten och mina varmaste tankar till dig! Hoppas att du känner dig bättre till både kropp och själ alldeles snart!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Skickar healingbubblor under natten också
Hoppas verkligen att du känner dig bättre snart 
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
tack för att ni tog er tid till mig. jag kunde verkligen känna i hela kroppen när jag fick healing.
tack snälla!
Jag hoppas att du känner dig bättre och bättre nu för varje dag, Tantargbiggan! Och glöm inte att vara snäll mot dig själv också!
Styrkepepp till dig!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
känner absolut att nåt hänt. var också på oneness meditation igår vilket var fantastiskt mäktigt :) tack <3
hej!!
vill bara titta in och skriva en uppföljning sedan jag fick healing av er.
har även gått två gånger på reconnective healing och har en gång kvar nästa vecka. jag har i princip inga besvär alls längre. tar inga värktabletter heller. har lite ont i en höft men det är nog på grund av min övervikt så går jag ner i vikt kommer nog det försvinna av sig själv.
tack snälla att ni gav mig ljus och kärlek, ni är guld värda!!!
Linda

Hej Linda jag har ingen möjlighet fören på söndag eftermiddag kväll och om du fortfarande vill ha healing då så kan vi bestämma en tid för healingen på distans.
Jag kan även rekomendera dig att köpa ingefära skär några tunna skivor av ingefäran och slå på kokande vatten och låt dra 2 - 3 minuter får det dra längre blir det oftast väldigt starkt och odrickbart.
Detta hjälper mot reumatisk värk och även inom vården rekomenderar man detta för reumatiker.
Finns visserligen färdigt ingefärs te i hälsokosten men då fabriksframställt o man vet alldrig vad det innehåller tyvärr.
Så köp färsk ingefära i butiken och gör ditt eget te.
Lasse
Åh, vad skönt, Linda! Att du känner dig såpass mycket bättre! Det är glädjande nyheter! Då har du fått bra healing på vägen nu! Och jag antar att du kanske tagit bättre hand om dig själv också!? ;)
Tummen upp! Fortsätt nu så här så är du hur stark och pigg som helst snart!
Massor av lycka till!
Ingefärstét, som Lasse skriver om, kan jag också rekommendera! Det är också jättegott att ha i riven ingefära i en kanna kallvatten som får stå och dra i kylen nå'n dag. Underbart helande och läskande en varm sommardag!
Hej Linda!
Jag kan sända någon dag om du fortfarande behöver?
Mvh Anders
#10 & #12, tack vad snällt men jag tror inte det behövs. ville bara skriva och tacka dem som gav mig det för ett tag sen eftersom det blivit så bra. tack ändå! :)