Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 609 ggr
wolfheike
1

Äntligen

Står det klart hur jag jag använda mig av healing.Efter lång tids diskussioner med Wolfen under flera år har vi kommit fram till vad som är det lämpligaste sättet för mig att använda healingen.

Fokus ska ligga på djurhealing kombinerat med Djurkommunikation.Wolf menar att idag finns så många healers som på plats tar emot klienter men färre som tar sig an djuren.

Däremot ska jag sända healing på distans till människor men inte jobba på plats för jag behövs mer för djurens räkning.Han vill jag ska resa runt och besöka både stora och små djur,finnas till hands för just djuren eftersom det inte är lika vanligt och att vi behöver fler av den sortens healers där ute och fler kommer att dyka upp med denna underbara uppgift att finnas till för alla våra djur.

Han vill även jag ska satsa på platser,ge Moder Jord healing,att jag ska försöka nå ut om hur viktigt det är att hela vår planet och att allt levande på jorden får healing.Hur viktigt det är att vi finner vårt ursprung och börjar värna om både varandra,djuren och vår vackra planet.

Tänk att man ska vara så trögfattad,har liksom inte lyssnat på det örat inte konstigt Wolf gett mig den här minen en lång tid (Obestämd) när jag är så segfattad och bara rultar på med mitt eget.

Ibland får man ta steget tillbaka i sin egen framfart för hur det är vet han mitt bästa och vad som är rätt för min framtida utveckling så nu tar jag mig an djuren och det kommer att passa mig perfekt eftersom jag trivs bättre med djur än människor.

Det känns vilsamt och rätt inombords och ville dela med mig av det till er för när ytterligare en pusselbit i ens liv faller på plats blir man så hjärtinneligt glad ,det liksom lyfter hela ens själ .En ny resa tar sin början och det ska bli intressant att se vart den leder Glad

Skogshumblan
0

Så härligt Heike! Grattis verkligen till den här livsinsikten. Ja andlig revaxör skulle inte sitta fel här heller;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
0

Jag tror att många av oss ändrar/har ändrat "inriktning" under åren. Skönt också att man är öppen för att göra det. Utveckling. Man nosar på en bit itaget och så en dag så känner man var man ska fortsätta.

Jag började att utbilda mig inom mediumskapet för att ha sittningar osv. Det gick en tid och så en dag stod det helt klart för mig att det var healing jag skulle hålla på med.

Distanshealing till både människor och djur.

Härligt att du "kommit till klarhet". Lycka till i fortsättningen.

wolfheike
0

Tack Glad

Jamen visst är det roligt när man ser att utvecklingen den tar aldrig slut,det finns hela tiden nya vägar när man minst anar det.

Var som dig Gunilla trodde mediumskapet var min väg men insåg att där skulle jag inte alls vara det var ämnat för andra och så blev det shamanska vägen med healing,trumresor och husreningar.

Ofta tror man att nu kommer man inte längre och vips så är en guide på plats och lotsar oss vidare Glad

Andina
0

Vad gott att du hittat "din väg" just nu, Wolfheike! Och jag säger likadant som Gunilla - ens vägar leder till nya vägskäl emellanåt som man också ska trampa in på. Jag har varit inne på både mediumskap, healing och annan alternativ behandling - och jag väljer att inte välja någon av vägarna, utan vägarna får välja mig istället. Och i min värld så hör de alla ihop i alla fall… ;)

Men vem vet - en vacker dag trampar jag in på nå'n helt annan väg kanske..

Just nu hänger jag lite i luften - och vet inte vilken väg som kommer att hitta mig…

Jag tycker att den väg du 'valt' nu, Heike, är en väg som passar dig som hand i handsken! Djur och natur behöver också all omsorg de kan få! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

wolfheike
0

Det är ingen dum tanke Andina att låta vägarna välja oss och kanske är det så dom gör när den där enorma inspirationen för något kommer inom oss och allt bara faller på sin plats.

Ja det känns rätt och djur och natur betyder allt för mig så det ska bli intressant att se vart den här vägen leder,vad jag ska göra med den,vilka nya möten osv men härligt spännande att bara få följa med på nya upptäckter Kyss

Amandla
0

Härligt Heike! Visst är det helt rätt väg för dig Skrattande

Jag var på samma healinghelg som Skymningsaga förra helgen, även om jag redan hade reiki 1 och 2 så fick jag lite av en nystart, 3 och master är nytt för mig. Får se vart det leder mig. Det är något på gång, några av mina guider har bytt plats med varann och jag är nyfiken på varför…

Fjäril
0

Jag säger som de andra, härligt Heike att du funnit din väg, att du vet vad du är ämnad att göra.

Jag tycker själv att det ändras hela tiden men nu börjar saker klarna. Först en flytt till hus för att komma närmare naturen (och Moder Jord) sen bär det nog av på den rätta vägen.

Det gäller (som du säger) att lyssna till vägledningen och inte trilskas med egna "val" hela tiden Glad

Jag trodde att jag skulle arbeta vidare med healing och vägledning men något annat står och väntar.

Det verkar hända mycket för oss alla.

Sajtvärd på Övernaturligt

Lynxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kul!

---

Denna har ja lagt in förr - men tål att ses igen (apropå Wolf). Flört

YouTube - Energy Healing Wolf (revised)

http://www.youtube.com/watch?v=4GC1Sw__ooE&feature=player_embedded

De e så läckert, att man nästan blir religiös på kuppen. Förvånad

---

Va vore vi utan djuren - då funnes icke vi heller!

Trots det så utrotar vi dem i snabb takt…grrr!

/L

[GunillaF]
0

#8 Så underbar film Lynxx!

wolfheike
0

Amandla och Fjäril visst verkar det vara mycket på gång åt många håll,stora utvecklingar där dom flesta finner sin väg att följa.Tycker det är så fantastiskt härligt att läsa om andras utveckling och olika vägar vi tar.Man stärks liksom av att se andra utvecklas och finna sin väg att gå.

Underbar film Lynxx,den där kan man se om och om igen för den är så himla vacker och fin.Vilket samspel,man blir alldeles varm inombords av att se den.Håller med dig man blir nästan religiös på kuppen Cool

majlar
0

#0 Härligt att du har hittat din väg, wolfheke. Djuren kommer få ännu en fin och stark beskyddare. Kram på dig.

Fantastiskt fin film. Den finns ju där ,kärleken, healingen och allt är gratis.

wolfheike
0

Kram tillbaka Majlar och vad gör man inte för dessa underbara djur,dom ligger mig så varmt om hjärtat och jag hoppas fler väljer djurens väg till helande Kyss

Indiania
0

Kramen till dig goa Wolfheike, jag är glad för din skull och djurens skull. Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

wolfheike
0

Kram tillbaka Indiania och det känns götta att finna just den healingform jag ska ägna mig åt Kyss

[Chakra]
0

#0 Vad skönt med insikter! Gläds med dig! Och djuren.

Själv startade jag med massage, fortsatte med healing, sen sittningar, och däremellan ett flertal kurser för att utvecklas. Kursar än ibland när det passar.

Är ganska kritisk till min läggning, och ifrågasätter ofta, och jag vill ha verkliga bevis, och dom har jag fått många gånger.
Idag känner jag mig stark i det jag gör och tror på.

När jag ger healing kommer det ofta någon från andra sidan som vill förmedla något till mottagaren, och det är en fin och härlig känsla, och då får man det på köpetGlad

Lynxx
0

Jepp! Kul med dessa fantastiska människor & djur! Glad

/L

wolfheike
0

Chakra det är samma här,jag är så kritisk och vill ha bevisen och dom kommer i mängder men ibland är man själv bara så blind för det uppenbara men visst finns dom där dagligen och det är jag oerhört tacksam för och nu menar jag inte enbart Wolf utan andra och annat som man kan med glädje ta till sig.

Har faktiskt funderat på de där för jag får också olika budskap när jag ger healing att någon vill gärna komma igenom men undrar hur detta fungerar med djur,jag menar även djuren har ju anhöriga som dom levt med både människa och djur.Nu är ju dom så öppna själva men det blir intressant att se om jag nån gång får förmedla något till ett djur från en djur eller människoande.Hmm,,,intressant nu blir jag så nyfiken att jag tror jag sprickerSkrattande

[Chakra]
0

#17Skrattande

Visst funderar man mycket.

Det har kommit djur från andra sidan som förmedlat sig till sin matte eller husse, men det du beskriver har jag inte forskat i ….änGlad