God morgon 24 juli
God morgon !
Fränt träd Maijlar och ha en skön kryssning.
En fin dag till er alla.
God morgon, god morgon!
Solen gör tappra försök hos mig. Efter gårdagskvällens regnande och åskande vore det skönt med en riktigt klar dag!
Kryssning Chakra, vad trevligt! Ha det så jättehärligt.
Ha en riktigt bra dag alllesammans!
Go'Förmiddag allihop!
Och vilket underbart trädtroll, Majlar! Me like!
Det ska väl sluta blåsa nu tror jag, så kryssningen blir nog behagligt mjuk och följsam! ;))
Här har det varit splittrat inatt - katten är expert på att ta in möss… Tack och lov är de inte längre vid liv (så de är lätta att 'fånga') och tack och lov måste hon (katten) visa och berätta - så hon jamar och joddlar så högt hon kan tills man kommer… För jag vill inte oväntat trampa på nå'n mus som jag inte set.. Jag försöker få henne att förstå att hon är jätteduktig, men de (mössen) ska inte in! :) Se'n är hon väldigt sällskaplig, på nätterna också… Så det blev mest sova av sent på morgonen. Så känner mig nästan nyvaken fortfarande. :)
Här är det en strålande sommardag. Lite mulnar det på just nu, men jag tror det blir en vaaaarm och ganska solig dag.
Ha en fin dag på er allihop! Nu ska jag ut med pappisen en stund! Hon längtar ut.
_
_
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing