God morgon 23:e Juli
God förmiddag Gunilla och ni andra. Låter som du har en rätt skön dag även om du har saker att göra Gunilla. Själv ska jag ta ännu en dag och bara vara. Ska iofs handla, kylen är läskigt tom och ödslig… Ska börja städa inför besöket som kommer till helgen men loj är ordet för tempot nu när vi är lediga. Önskar er alla en fin vecka och dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon !
Önskar er alla en underbar dag vad än ni hittar på 
Go'Morron alla sommarfirare!
Idag blir det en mulen och lite regnig dag om siarna får rätt. En perfekt dag för att röja undan lite efter allt besök och fönsterfixande (fast mer fönsterfix väntar på att bli fixat - men nu får det bli en paus idag).
Köpte en kastrull och en liten stekpanna härom da'n, för induktionshäll - men de funkar inte alls. Så jiddra besviken. Induktionshällen är ganska gammal - kan det vara orsaken måntro? Att den inte fungerar som den ska eller att nyare induktionshällar har bättre funktion? Snöpligt i alla fall… Åker antagligen o lämnar tillbax dem idag.
Ha en skön sommardag allihop - oavsett väder o vad ni gör, lojar eller fixar! 
Och tack för härlig bild! Vackra rosor får man aldrig nog utav! :)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon!
Kunde skriva massor, men det får bli en önskan om en fin dag för alla
#3 Vet inte hur det funkar med speciella stekpannor och kastruller på sådan häll. Själv har jag ingen sådan här i huset.
Nu ska jag läsa Deepak Chopras "Livets sju andliga lagar" och hoppas bli ännu klokare
Foto: Birgitta Lindeblad
Chakra - Den boken läste jag för många, många år se'n också - och då gillade jag den. Vet inte om jag har den kvar, för de flesta böckerna jag läst har jag lånat vidare och se'n har de aldrig hittat tillbaka till mig igen. Men så ska det va' för mig - de ska läsas - inte samla damm på nå'n hylla. 
Åh, vad mysigt ni verkar ha haft, Indiania! Och vilka härliga växter. Lin har jag nog aldrig sett i 'verkligheten', tror jag… Och vilken vacker blomma som blommar mitt bland linet! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God förmiddag!
I dag är första dagen på min semester. Vädret kunde ha fått varit lite bättre, men det kanske blir så småningom. Bara att få vara ledig är ju bra nog. Ska hälsa på min bästa kompis, vi ska ut och dansa och ha roligt. En tripp till min mamma blir det också
Gunilla, vilka fina rosor
God middag alla.
Var osäker om jag stängde takluckan på husvagnen när vi åkte därifrån, gissa om det gräver i hjärnan och tvingar mig iväg och titta efter.
Värsta senariet innan jag kom fram, regnvatten i hela husvagnen och takluckan bortblåst och vad mer kan man tänka sig.
Naturligtvis hade jag stängt luckan och allt var frid och fröjd.
-Men vet ni vad. Det var den stora vattenmelonen som ropade på mig, som jag hade glömt. Så nu ligger den på köksbänken, och det kommer inte dröja förräns den delas i bitar och hoppar in i munnen.
Gottigottgott.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#6 Det är en bok man behöver läsa om och om igen, känner jag för att kunna ta till sig.
Böcker som inte hittar tillbaka till ägaren har jag också varit med om, och trots att jag ringt ett flertal gånger till den som lånat, och den lovat att skicka böckerna har inget hänt, och nu är det ca 15 år sen. Det känns inte ok för min del.
#10 Det är förargligt när inte böcker kommer tillbaka. I dag har min ifokusvän från Stockholm ringt att hon skickar tillbaka två böcker som hon lånat när hon var på besök! Det är kul!
DEt är skamligt att inte lämna tillbaka böcker som man lånat, det har hänt mig en enda gång, hon sa att inte den boken var med, den hette Wionas väv om jag minns rätt! Det var en bra bok!
" Var nära naturen - var när dig själv "